معرفی نرم‌افزار ExpanDrive

دسترسی سریع به ابری‌ها

این اختلال به دنبال قطعی متناوب بسته‌ها در ترافیک خروجی شبکه و سیستم ماشین‌های مجازی(VM) ایجاد شد.
کد خبر: ۷۷۸۸۶۲
دلیل قطعی ۴۳ دقیقه‌ای خدمات ابری گوگل

به گزارش جام جم کلیک: گوگل در مقابل تازه‌ترین اختلال در سرویس پردازش ابری خود عکس‌العمل نشان داد و اعلام کرد که دیگر هرگز چنین اتفاقی تکرار نخواهد شد.

برخی کارشناسان بر این باورند که در آینده باز هم شاهد از دسترس خارج شدن سرویس خدمات ابری این شرکت خواهیم بود و منظور گوگل این بوده است که این نوع اختلال دیگر تکرار نخواهد شد.

در این نوع اختلال که هفته گذشته صورت گرفت، استقرار یک وصله نرم‌افزاری اشتباه باعث شد دسترسی کاربران گوگل در سراسر جهان به خدمات ابری این شرکت غیرممکن شود.

لازم به ذکر است که پس از بروز این اختلال گسترده در سیستم پردازش ابری گوگل، این شرکت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که از این اتفاق آگاهی کامل دارد و البته مدتی قبل از آن بزرگ‌ترین رقبای ابری گوگل یعنی مایکروسافت و آمازون نیز با اختلالات مشابه مواجه شدند.

در صفحه نخست سایت اینترنتی ارائه‌دهنده خدمات پردازش ابری گوگل نوشته شد که این اختلال به دنبال قطعی متناوب بسته‌ها در ترافیک خروجی شبکه و سیستم ماشین‌های مجازی(VM) ایجاد شده است.

این شرکت در بیانیه خود نوشت: «ترافیک سیستم Google Compute Engine مربوط به خدمات اینترنتی مختلف گوگل می‌شود. قطعی متناوب بسته‌ها باعث شد خدمات پردازش ابری گوگل به مدت ۴۳ دقیقه از دسترس خارج شود و پس از آن ترافیک شبکه به شرایط عادی بازگشت.»

لازم به ذکر است که مهندسان گوگل ۱۸ دقیقه پس از بروز این اختلال گسترده از آن باخبر شدند و توانستند آن را در اسرع وقت برطرف کنند.

منبع: رایورز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها