چهارمین مدیر پس از خصوصی سازی مخابرات

مدیر اسبق حراست، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران شد

شماره سامانه اطلاع رسانی گویای زمان وابسته به شرکت مخابرات تهران تغییر یافت.
کد خبر: ۷۷۷۲۳۲
تغییر شماره سامانه ۱۱۹

به گزارش جام جم کلیک: شماره سامانه اطلاع رسانی گویای زمان از شماره ۱۱۹ به شماره ۲۰۱۱۹ تغییر یافته است لذا کاربران گرامی خطوط ثابت تلفن لازم است از این پس بجای شماره ۱۱۹ شماره ۲۰۱۱۹ را شماره گیری نمایند.

کاربران گرامی خطوط همراه لازم است کد منطقه ای که در آن به سر می برند را در ابتدای شماره فوق اضافه نموده سپس شماره گیری نمایند. به عنوان مثال برای اطلاع از ساعت لازم است در شهر تهران کد ۰۲۱ به ابتدای شماره سامانه ساعت اضافه شده و شماره گیری شود.

به گزارش جام جم کلیک همچنین کدهای تلفن ۱۷،۱۹۰ شرکت مخابرات استان تهران نیز از امروز تغییر یافت.

معاون فنی و مهندسی شرکت مخابرات استان تهران گفت: سیستم پاسخگویی مکانیزه کدهای ۱۷ اعلام خرابی تلفن، ۱۹۰تلفن گویا ارتباط مردمی شرکت مخابرات استان تهران از امروز (سوم اسفند) به کدهای ۲۰۱۱۷،۲۰۹۰ و ۲۰۱۱۹ تغییر یافت.

وی گفت: براساس الزامات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مبنی تخلیه کدهای سه رقمی تلفن های ثابت، شرکت مخابرات استان تهران نیز تغییر شماره کدهای مطروحه را در دستور کار قرار داد.

خلیلی افزود: رویکرد این تغییر کدها به گونه‌ای انجام شد که اصل شماره های سه رقمی به دلیل یادآوری و سهولت دسترسی مردم به همان شکل سابق به صورت چهار رقمی و پنج رقمی با پیش شماره ۲۰ در نظر گرفته شد.

وی گفت: مشترکان شرکت مخابرات استان تهران در تمام مراکز مخابراتی دو استان تهران و البرز از امروز برای اعلام خرابی تلفن ثابت با شماره ۲۰۱۱۷ و متقاضیان تلفن گویا به جای ۱۱۹ با شماره ۲۰۱۱۹ می توانند تماس بگیرند.

وی افزود: همچنین مشترکان و متقاضیان که با شماره ۱۹۰ به عنوان تلفن گویا ارتباط مردمی با شرکت مخابرات استان تهران تماس می گرفتند از امروز با شماره گیری کد ۲۰۹۰ هر گونه انتقادات، شکایات و تقاضای خود را می توانند به مسوولان شرکت انتقال دهند.

خلیلی گفت: مشترکان در تمام مدت شبانه روز می توانند از طریق تماس تلفن با کدهای جدید درخواست خود را مطرح و تقاضای خود را پیگیری کنند.

معاون فنی و مهندسی شرکت مخابرات استان تهران تصریح کرد: مشترکان تلفن ثابت در تمام مراکز مخابراتی استان تهران به غیر از چند نقطه از امروز می توانند با شماره گیری کدهای جدید به جای شماره های سابق درخواست خود را مطرح کنند.

منبع: بولتن نیوز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۲
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
۴
۴
ممنون
م
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
۷
۵
چرا اینكارارو میكنید خب یه عمره 119 همونه دیگه!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها