لومیا 640 صفحه نمایش 5.0 اینچی داشت ولی نسخه XL آن از صفحه نمایش 5.7 اینچی بهره می‌برد و همانند برادرش می‌تواند تصاویر و رنگ‌ها را با بهترین کیفیت نمایش دهد.
کد خبر: ۷۷۶۴۱۱
لومیا 640XL معرفی شد

به گزارش جام جم کلیک: در دومین روز از نمایشگاه جهانی موبایل در شهر بارسلونا محصولات زیادی معرفی شدند و که از آن‌ها اسمارت فون میان‌رده کمپانی مایکروسافت با نام لومیا 640 بود. اما مایکروسافت در جریان کنفرانس خبری خود تنها به این محصول اکتفا نکرد و ما شاهد اسمارت فون دیگر و بزرگ‌تری نیز از سوی این کمپانی بودیم که لومیا 640XL نام دارد و در واقع نسخه‌ای با صفحه نمایش بزرگ لومیا 640 است.

لومیا 640 صفحه نمایش 5.0 اینچی دارد ولی نسخه XL آن از صفحه نمایش 5.7 اینچی بهره می‌برد و همانند برادرش می‌تواند تصاویر و رنگ‌ها را با بهترین کیفیت نمایش دهد. این اسمارت فون نیز از ویندوزفون 8.1 بهره می‌برد و امکان به‌روز رسانی آن به ویندوز 10 نیز وجود دارد. علاوه بر این مایکروسافت با خرید این دستگاه یک سال اشتراک رایگان آفیس 365 را به کاربران می‌دهد.

صفحه نمایش این دستگاه میان‌رده از نوع IPS LCD است که وضوح تصویر 720p را ارایه می‌دهد و توسط گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود. یک دوبین 13.0 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5.0 مگاپیکسلی نیز در بخش جلویی این دستگاه جای گرفته‌اند که دریچه این محصول به دنیای بیرون هستند.

پردازش‌های لومیا 640XL توسط چیپست اسنپدراگون 400 انجام می‌شود که چهار هسته‌ای است و هر هسته فرکانس 1.2 گیگاهرتز را ارایه می‌دهد. 1 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت نیز حافظه داخلی برای این محصول در نظر گرفته شده است.

انرژی مورد نیاز این تلفن همراه ویندوز فونی را نیز یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند که برای چنین صفحه نمایش بزرگی می‌تواند مناسب باشد. در ادامه از شما دعوت می‌کنیم تا بخشی از تصاویر تبلیغاتی این محصول را مشاهده کنید.

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها