مشخصات سخت‌افزاری نسخه بعدی سری تلفن‌های همراه هوشمند نکسوس

مشخصات فنی نسخه بعدی نکسوس

شنیده‌ها حکایت از این دارد که گوگل برای نسل بعدی گوشی‌هوشمند نکسوس، به سراغ کمپانی‌های چینی خواهد رفت و با توجه به شنیده‌ها، به‌نظر می‌رسد هوآوی سازنده‌ی نسل بعدی نکسوس خواهد بود.
کد خبر: ۷۷۵۵۸۶
همکاری گوگل و هوآوی برای ساخت نسل بعدی نکسوس

به گزارش جام جم کلیک: براساس اطلاعات منتشر شده توسط یکی از کاربران Weibo، گوگل درصدد همکاری با کمپانی‌های چینی به منظور توسعه‌ی نسل بعدی نکسوس در سال ۲۰۱۵ میلادی است.

البته باید به این موضوع اشاره کرد که براساس شنیده ها امسال باید شاهد عرضه‌ی دو نسخه از نکسوس باشیم. یکی از این گوشی‌های‌هوشمند توسط کمپانی کره‌ای ال‌جی تولید شده و نسخه‌ی دیگر به دست چینی‌ها سپرده می‌شود. نکته‌ی جالب توجه در این خصوص اولین همکاری گوگل با یک شرکت چینی برای تولید نکسوس است.

براساس اطلاعات منتشر شده، این کمپانی چینی در حال تصمیم‌گیری برای استفاده از تراشه‌ی اسنپدراگون یا تراشه‌ی تولیدی خود در نسل بعدی نکسوس است. با توجه به این موضوع می‌توان هوآوی را اصلی‌ترین گزینه برای تولید گوشی‌هوشمند نکسوس خواند.

همزمان با این شایعات تصاویری از Honor 6 هوآوی منقش به برند نکسوس منتشر شده است. عرضه‌ی دو گوشی‌هوشمند نکسوس توسط گوگل را می‌توان این چنین تعبیر کرد که این ‌گوشی‌هوشمند در دو نسخه‌ ارزان قیمت و پرچمدار روانه‌ی بازار خواهد شد. نمونه‌ی ارزان‌تر توسط هوآوی و نمونه‌ی گران قیمت توسط ال‌جی ساخته خواهد شد.

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها