رمز عبور شما افشاء شده است

انتشار ابزار هشداردهنده رمز عبور گوگل

شرکت گوگل که همیشه دنبال راهکارهای امنیتی جدید است و حتی با پیدا کردن مشکلات امنیتی دیگر شرکت‌ها به بالا رفتن امنیت آنها کمک می‌کند، در یک اقدام تشویقی به کاربرانی که امنیت اکانت گوگل خود را بالا ببرند، دو گیگابایت فضای رایگان در سرویس ابری گوگل درایو می‌دهد.
کد خبر: ۷۷۵۵۳۶
با بالا بردن امنیت اکانت خود از گوگل جایزه بگیرید

این حرکت جالب گوگل که به مناسبت روز جهانی اینترنت پاک صورت گرفته، به کاربرانی تعلق می‌گیرد که مراحل امنیتی سرویس‌های گوگل خود را کامل کنند. کاربران می‌توانند با پر کردن پرسش‌های تائید هویت چند‌مرحله‌ای گوگل، از این فضای رایگان استفاده کنند.

این طرح که مشمول تمام سرویس‌های گوگل می‌شود، شامل نکات امنیتی‌ مانند بازیابی ایمیل، ورود شماره تلفن و پاسخ دادن به پرسش‌های امنیتی است. همچنین کاربرانی که از رمز دو مرحله‌ای برای جیمیل خود استفاده کنند مشمول این دست‌ودلبازی گوگل می‌شوند. رمز دو مرحله‌ای گوگل به این صورت است که کاربران هنگام ورود به جیمیل خود از دستگاه‌های جدید ابتدا باید یک کد امنیتی را که از سوی گوگل به تلفن همراهشان ارسال می‌شود، وارد کرده تا بتوانند از این سرویس روی دستگاه جدید استفاده کنند. نکته جالب این که این غول نرم‌افزاری، کاربرانی را که پیش از این، تمام این مراحل را طی کرده‌‌اند، از دو گیگابایت حافظه رایگان محروم نکرده و به‌صورت خودکار فضای اضافی را به سرویس ابری آنها می‌افزاید.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها