به‌روزرسانی ساعت هوشمند موتورولا امکانات آن را به خوبی پیشرفت داده است

امکانات جدید و هیجان‌انگیز برای موتو 360

موتورلا به آرامی در حال آماده‌ سازی کاربران برای رونمایی محصولی در 25 فوریه است. این رونمایی مرموز از محصولی ناشناخته می‌تواند قدمی جذاب در مسیر این کمپانی باشد که به تازگی از مالکیت گوگل درآمده و به لنوو پیوسته است.
کد خبر: ۷۷۳۱۰۷
خبرهای جدید و جذابی از موتورلا در راه است

به گزارش جام جم کلیک: موتورلا به آرامی در حال آماده‌ سازی کاربران برای رونمایی محصولی در 25 فوریه است. این رونمایی مرموز از محصولی ناشناخته می‌تواند قدمی جذاب در مسیر این کمپانی باشد که به تازگی از مالکیت گوگل درآمده و به لنوو پیوسته است.

آن طور که شایعات و اخبار نشان می‌دهد این مراسم یک رونمایی خارج از عرف از یک محصول خواهد بود. موتورلا ویدیویی را پخش کرده که در آن یک جعبه مرموز در تاریخ 25 فوریه به درب خانه‌ها ارسال می‌شود. محتویات جعبه تا کنون مشخص نشده و همچنان به عنوان یک راز باقی مانده است، ولی ظاهرا هر چیزی که شما به آن نیاز دارید در آن جعبه وجود دارد. این معمایی بسیار پیچیده است که به مرموز بودن این رونمایی می‌افزاید.

هر روز که می‌گذرد بیشتر به نمایشگاه MWC نزدیک می‌شویم، جایی که شاید موتورلا می‌خواهد قدرتش را به رخ رقیبانی چون سامسونگ و اچ‌تی‌سی بکشد که می‌خواهند پرچمداران آینده خود را در این نمایشگاه رونمایی کنند.

موتورلا که حالا سایه لنوو را روی سر خود می‌بیند، تلاش می‌کند تا اعتبار از دست رفته‌اش را در دنیای تکنولوژی پس بگیرد، این کمپانی سعی دارد با ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی و معمایی خود توجه کاربران را به محصولی که در شرف رونمایی است جلب کند. این محصول می‌تواند نسخه ای جدید از moto 360 (ساعت هوشمند موتورلا) یا یک تلفن هوشمند باشد.

نظر شما چیست آیا موتورلا می‌تواند با رقبای قدرتمند خود مبارزه کند؟ تنها صبر کردن می‌تواند پاسخ صحیح این پرسش را برای ما روشن کند.

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها