رئیس دانشکده بازی‌‌های رایانه‌ای از فارغ‌التحصیل شدن نخستین دانشجویان رشته بازی‌سازی رایانه‌ای خبر داد.
کد خبر: ۷۷۲۸۹۴
نخستین دانشجویان رشته بازی‌سازی رایانه‌ای فارغ‌التحصیل شدند

به گزارش جام جم کلیک: محمدحسین رضوانی، اظهار داشت: نخستین گروه از دانشجویان رشته‌های بازی‌سازی رایانه‌ای در دو رشته کاردانی بازی‌سازی‌رایانه‌ای و کاردانی حرفه‌ای کارگردانی هنری بازی‌های رایانه‌ای در ترم بهمن سال جاری فارغ‌التحصیل شدند.

وی ادامه داد: این دانشکده در آموزش رشته‌های بازی‌های رایانه‌ای کاملا تخصصی است، در عین حال با توجه به نوپا بودن در حال حاضر 62 نفر دانشجو دارد و فارغ‌التحصیلان این رشته‌ها نیز 9 نفر هستند و ما در تلاشیم تا تعداد رشته‌ها در سال آینده علاوه بر رشته‌های فوق به پنج عنوان بازی‌نامه‌نویسی، رسانه و تبلیغات و بازاریابی بازی‌های رایانه‌ای افزایش یابد.

رئیس دانشکده بازی‌‌های رایانه‌ای همچنین گفت: علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در رشته‌های مذکور می توانند از طریق آزمون سراسری جزء سه برابر ظرفیت پذیرش این دانشکده باشند تا در مرحله بعدی از طریق مصاحبه‌ای که استادان این دانشگاه با آنها انجام می‌دهند، پذیرفته شوند، علاقه‌مندان می‌بایست به حد کافی به زبان انگلیسی، سبک بازی‌های رایانه‌ای و نرم‌افزارهای مرتبط با برنامه‌نویسی رایانه‌ای آشنا باشند.

وی افزود: افرادی که در رشته‌های مذکور فارغ‌التحصیل می‌شوند می‌توانند در حوزه استودیو بازی‌سازی، موتورهای بازی‌سازی، طراحی شخصیت‌های بازی، طراحی مراحل بازی و پردازش‌های گرافیکی شخصیت‌های بازی‌های رایانه‌ای به فعالیت بپردازند.

رضوانی در پایان گفت: قصد داریم تا در سال آینده مقطع کارشناسی رشته‌های مذکور را راه‌اندازی کنیم.

منبع: تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها