ایفای نقش سیاست‌گذاری و فراهم‌سازی بسترهای مورد نیاز به همراه هدایت بدون دخالت دولت، جزو برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دولت یازدهم است.
کد خبر: ۷۷۱۴۶۹
عقب‌ماندگی کشور در زیرساخت‌های ارتباطی

به گزارش خبرنگار جام جم کلیک، دکتر محمود واعظی با حضور در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره وب و کنفرانس وب و موبایل ایران، ضمن ابراز خرسندی، حضور در این کنفرانس را لذت‌بخش‌ترین حضور خود طی مراسم‌های صورت گرفته به مناسبت دهه فجر و دو هفته اخیر اعلام کرد.

وی ایفای نقش سیاست‌گذاری و فراهم‌سازی بسترهای مورد نیاز به همراه هدایت بدون دخالت دولت را جزو برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دولت یازدهم به‌شمار آورد.

دکتر واعظی با اعلام مقدار پهنای باند داخلی (500 گیگابیت بر ثانیه) و پهنای باند بین‌المللی (71 گیگابیت برثانیه) در یک سال و نیم قبل، به عقب‌ماندگی کشور در زیرساخت‌های ارتباطی در ابتدای دوره دولت یازدهم اشاره کرد و در ادامه باتوجه به ماده 46 برنامه پنجم توسعه (پوشش 60درصدی اینترنت ADSL کاربران خانگی و پوشش 100درصدی اینترنت پرسرعت برای کسب‌و‌کارها و مراکز عمومی) از افزایش پهنای باند داخلی به میزان 1700 گیگابیت بر ثانیه (افزایش تا 2000 گیگابیت بر ثانیه طی هفته‌های آتی) و پهنای باند بین‌الملل به میزان 170 تا 180 گیگابیت بر ثانیه خبر داد.

منبع: جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها