هفتمین جشنواره وب ایران با حضور دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس نصرالله جهانگرد، مهندس رضا باقری اصل و جمعی از اصحاب رسانه در کنار بیش از 700 متخصص و کارآفرین حاضر در مرکز همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۷۷۱۴۵۲
اختتامیه هفتمین جشنواره وب و کنفرانس وب و موبایل ایران

هفتمین جشنواره وب ایران با حضور دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس نصرالله جهانگرد، دکتر براری، مهندس راسخ، مهندس رضا باقری اصل و جمعی از اصحاب رسانه با همراهی بیش از 700 متخصص و کارآفرین حاضر در مرکز همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی به کار خود پایان داد.

جشنواره وب ایران از معتبرترین جشنواره های حوزه فناوری اطلاعات است که تاکنون شش دوره آن از سال ۱۳۸۷ برگزار شده است. هدف اصلی از برگزاری این جشنواره، تشویق و توسعه تولید محتوا و خدمات منطبق بر فرهنگ ایرانی در فضای مجازی است.

این جشنواره با محورهای مختلفی همچون: طراحی تجربه کاربری و نوآوری در رابط های کاربردی، مدیریت تولید و توسعه نرم افزار، تحولات برنامه نویسی مدرن، تجارت الکترونیک و فروش آنلاین در ایران، تبلیغات اینترنتی و بازاریابی دیجیتال در ایران و کارآفرینان فضای دیجیتال در تاریخ 26 و 27 بهمن ماه و با حضور کارآفرینان برتر داخلی و خارجی، در حوزه فناوری اطلاعات در قالب کنفرانس وب و موبایل ایران آغاز به کار کرد و در طی برگزاری، کاندیداهای نهایی جشنواره وب و موبایل ایران نیز اعلام و تندیس هفتمین جشنواره به رتبه‌های نخست در هر حوزه اهدا گردید.

به گزارش خبرنگار جام جم کلیک، برندگان روز دوم کنفرانس وب و موبایل ایران به شرح زیر اعلام گردید:

گروه نیازمندی‌های عمومی:
- آی برتر

گروه خرید گروهی:
- نت برگ

گروه فروشگاه‌های اختصاصی:
- جار

گروه فروشگاه‌های آنلاین:
- دیجی کالا

گروه بانک و بیمه:
- بانک سامان

گروه تبلیغات آنلاین:
- دنیای تبلیغات

گروه تامین کنندگان اینترنت و زیرساخت:
- شاتل

گروه مرجع کسب و کارها:
- کی کجاس

گروه اپ استور و مارکت ها:
- سیب استور

گروه مسکن و املاک:
- گروه املاک دلتا

گروه صنایع غذایی:
- فودلیست

گروه مقایسه قیمت ها:
- کالا کاوی

گروه سرویس نرم افزاری آنلاین:
- مهربانه

اهدای تندیس‌های جشنواره در روز دوم توسط محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت گرفت و ایشان پیش از شروع مراسم اهدای تندیس سخنرانی کوتاهی داشتند که در مطالب بعدی جام جم کلیک بخشی از آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

منبع: جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها