شرکت سونی در پروژه جدید خود به کاربران اجازه می‌دهد تا با سوپراستارها پلی‌استیشن بازی کنند

با فوق ستارگان پلی‌استیشن بازی کنید

شرکت سونی قصد دارد تا با راه‌اندازی سیستمی جدید به نام heroes، به‌صورت همزمان مبالغی را برای خیریه جمع آوری کرده و در عین حال نیز محتوای قابل دانلود خود را به فروش برساند.
کد خبر: ۷۷۱۰۶۲
با فوق ستارگان پلی‌استیشن بازی کنید

جام جم کلیک: پلی‌استیشن 4 در نسل فعلی کنسول‌های بازی با رشد بسیار چشمگیری نسبت به نسل پیشین روبرو بوده است و توانسته است تا کنسول رقیب خود یعنی اکس باکس وان را پشت سر بگذارد. در این میان شرکت سونی از تلاش برای فروش محتوای جانبی محصولات خود دست برنداشته است تا در کنار بازار مناسب فروش سخت‌افزاری محصولات خود از نظر نرم‌افزاری نیز سود مناسبی را به دست بیاورد.

در راستای این هدف نیز مسئولان شرکت سونی یک پروژه دوگانه را طراحی کرده‌اند که بر اساس آن نه‌تنها می‌توانند میزان فروش محتوای قابل دانلود خود را افزایش بدهند، بلکه خواهند توانست مبالغی را برای خیریه نیز جمع‌آوری کنند. این شرکت در این پروژه جدید خود که heroes نام دارد به کاربران جوایزی مجازی و غیرفیزیکی اهدا خواهد کرد. در این طرح کاربران پلی‌استیشن 4 می‌توانند با پرداخت مبلغی بین 1 تا 15 دلار برای خریداری کردن محتوای قابل دانلود در شبکه پلی‌استیشن، امکان این را داشته باشند تا در سرورهایی مشترک با افراد مشهور و سوپر استارها هم‌بازی شوند. البته این رقم برای باندل‌های بازی و تم به 20 دلار نیز می‌رسد و بخشی از هر بازی خریداری شده نیز برای امور خیریه تخصیص داده خواهد شد.

از جمله شخصیت‌های مشهوری که در این پروژه می‌توان با آن‌ها هم‌بازی شد می‌توان به خواننده مشهوری به‌نام اسنوپ‌داگ و ورزشکار مشهور رشته اسکیت سواری، شاون وایت اشاره نمود. این طرح از روز 24 فوریه آغاز خواهد شد ولی هم‌اکنون نیز امکان پیش‌خرید بازی‌های این طرح وجود دارد و با پیش خرید بازی‌هایی که تحت نام پروژه Heroes منتشر می‌شوند خواهید توانست تا در اولویت بالاتری برای دست‌یابی به امکانات این طرح قرار بگیرید.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها