بازی Battle Fish در سبک دفاع از قلعه کار شده و 20 نوع نقشه، بیش از 150 مرحله با سه حالت و چالش‌های مختلف دارد.
کد خبر: ۷۷۰۹۸۶
از بازی‌های ایرانی چه خبر؟

«بتلفیش» برای اندروید منتشر شد

هنوز موفق به تست این بازی نشده‌ایم، اما نقدهای مثبتی درباره آن منتشر شده است. بازی Battle Fish در سبک دفاع از قلعه کار شده و 20 نوع نقشه، بیش از 150 مرحله با سه حالت و چالش‌های مختلف دارد.

با پیشرفت در مراحل آیتم‌های جدیدتر به دست می‌آورید. 12 برج و سلاح در بازی وجود دارد که طی مبارزات با تقویت و ارتقای آنها می‌توانید قدرت خود را افزایش بدهید. در بخش آنلاین این بازی هم که ده مرحله مختلف دارد، بازیکنان می‌توانند به رقابت بپردازند.

«والیبال مدرن» معرفی شد

بازی والیبال مدرن عنوانی به سبک ورزشی و برای رایانه‌های شخصی است که در استودیوی بازیسازی کاکتوس در دست ساخت است و احتمالا تولید آن اوایل سال آینده به پایان می‌رسد. در این بازی می‌توانید هم در مقابل هوش مصنوعی بازی کنید و هم دوستان خود را به چالش بکشید.

در بازی والیبال مدرن هر دو تیم می‌توانند از آنالیزور کمک گرفته و عملکرد بهتری را به نمایش بگذارند. برای موفقیت در مسابقات باید عکس‌العمل‌های دقیق، تنوع در نوع حملات و قوانین بازی را در نظر داشته باشید. بخشی در بازی با نام «تیم ملی من» وجود دارد که در آن بازیکن از بین 34 تیم ملی، یکی را انتخاب کرده و در تورنمنت‌های لیگ جهانی، جام جهانی و قهرمانی قاره‌ای شرکت می‌کند. برای کمک به احاطه بیشتر بازیکن بر بازی، راهنمایی خارج از بازی (نوع آن بیان نشده) و یک بخش تمرینی در خود بازی گنجانده شده است.

دعوت سازندگان بازی «کاپفا» از حامیان مالی

جذب حامی مالی یکی از مسائلی است که دردسرهای خاص خود را دارد. متاسفانه این مساله به صنایع هنری ما لطمه وارد کرده است. بسیاری از هنرمندان حقیقی ما از فرط بی‌توجهی به کارهای دیگر روی می‌آورند. عناوین بسیار ضعیف بازار بازی با تبلیغات گسترده عرضه می‌شوند و عنوان آبرومندی مثل ارتش‌های فرازمینی هنوز در مرحله انتشار است.

برای پیشرفت در این زمینه نیاز مبرمی به برقراری ارتباط صمیمی و صحیح بین نخبگان اقتصادی و هنری حس می‌شود؛ وگرنه با وجود این ناهماهنگی، موفقیت هنر بازیسازی بسیار دور از ذهن است.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها