پس از ورود پرندگان خشمگین به دنیای بازی ها، حیوانات و به خصوص پرندگان جای خود را در دل گیمرها باز کرده اند و هر روز شاهد ساخته شدن بازی هایی تفننی و سرگرم کننده هستیم که شخصیت های اصلی آنها پرندگان است.
کد خبر: ۷۷۰۶۱۹
بازی موبایل: تخم مرغ ها را نشکن

به گزارش جام جم کلیک: پس از ورود پرندگان خشمگین به دنیای بازی ها، حیوانات و به خصوص پرندگان جای خود را در دل گیمرها باز کرده اند و هر روز شاهد ساخته شدن بازی هایی تفننی و سرگرم کننده هستیم که شخصیت های اصلی آنها پرندگان است. Egg Shoot (اگ شوت) نیز یکی از همین بازی هاست، اما در این بازی اندرویدی پرندگان و مرغ ها پیش از آنکه شخصیت اصلی بازی باشند، چالشی برای شما محسوب می شوند.

در این بازی وظیفه دارید تخم مرغ هایی که همین مرغ ها تولید می کنند را سر جای خود بنشانید. اما چگونه؟ زمانی که مرغ ها تخم می گذارند، تخم مرغ ها از لوله های خاصی عبور می کنند و ناگهان به بیرون پرتاب می شوند. اکنون شما باید با ضربه زدن به آنها، مانع از شکستن شان شوید و آنها را سر جای خود بنشانید. این همان هسته اصلی بازی است که هر چه جلوتر بروید مخلفات آن بیشتر می شود. به عنوان مثال پس از طی چند مرحله، مرغ هایی به بازی اضافه می شوند که به جای تخم مرغ، بمب تولید می کنند و شما باید حواس تان باشد که به آنها ضربه نزنید. اضافه شدن امکانات و پیروزی ها نیز از جمله مواردی است که می توان به آن اشاره کرد.

بازی از نظر هنری و گرافیکی مورد قبول است، اما این به معنای این نیست که فوق العاده است. چرا که محیط های طراحی شده در هر مرحله از نظر رنگ بندی و لعاب چندان هم چنگی به دل نمی زند و بیشتر از همه طراحی فانتزی المان ها است که بازی را از نظر هنری زیبا جلوه می دهد.
اما مهم ترین ویژگی بازی، معتاد کننده بودن آن است. گوناگونی و تنوع در روند بازی سبب شده است که هرگز از انجام اگ شوت احساس خستگی نکنید و به این ترتیب اوقات فراغت و یا بیکاری خود را با این بازی پر کنید. با وجود اینکه این بازی چندان به اندازه دیگر بازی های اندرویدی سر و صدا نکرده است، اما می تواند به اندازه همان بازی ها سرگرم کننده و دوست داشتنی باشد.

دانلود رایگان بازی Egg Shoot از کافه بازار

منبع: دیجی‌نویس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها