بر اساس گزارش‌های منتشر شده اپلیکیشن‌ها در نسخه 5.0 سیستم عامل اندروید کمتر از iOS 8 هنگ می‌کنند و دچار مشکل می‌شوند.
کد خبر: ۷۷۰۲۷۲
اندروید 5 کمتر از iOS 8 هنگ می‌کند

به گزارش جام جم کلیک: سیسم عامل اندروید یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های موجود است که تاکنون نیز کاربران زیادی را به‌سوی خود کشیده و گوگل که پدر این سیستم عامل محسوب می‌شود همیشه سعی دارد آن را بهبود داده و تجربه کاربران در استفاده از آن را خوش‌آیند کند. یکی از سیستم عامل‌هایی که رقیب اصلی اندروید محسوب می‌شود فرزند کمپانی اپل با نام iOS است که در اغلب مواقع شانه به شانه اندروید حرکت می‌کنند و به هیچ وجه تصمیم به تسلیم ندارد.

گوگل با معرفی اندروید 5.0 تغییراتی زیادی را به دنیای اندروید آورد و کاربران شاهد متریال دیزاین، قدرت بیشتر و… در این نسخه بودند. حال بر اساس گزارش‌های منتشر شده اپلیکیشن‌ها در نسخه 5.0 سیستم عامل اندروید کمتر از آی.او.اس 8 هنگ می‌کنند و دچار مشکل می‌شوند.

در آزمایش‌های انجام شده 2.0 درصد از برنامه‌ها در اندروید 5.0 هنگ کردند و این در حالیست که میزان هنگ برنامه‌ها در آی.او.اس 8 حدود 2.2 درصد است. اگرچه 0.2 چندان عدد بزرگی نیست اما در زمانی که تعداد بسیار زیادی کاربر از آن استفاده کنند عدد بزرگی در مقایسه با اندروید 5.0 به وجود می‌آید.

شاید جالب باشد بدانید که میزان هنگ اپلیکیشن در اندروید کیت‌کت 2.6 درصد و در آی.او.اس 7 حدود 1.9 درصد بود. پس با این اوصاف گوگل بسیار خوب عملکرده اما گویا اپل در زمینه نسخه جدید سیستم عامل خود پسرفت داشته است. نظر شما در این خصوص چیست؟

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها