سری نوت سامسونگ یکی از جنجالی‌ترین اسمارت فون‌های بازار هستند. دلیل این ادعا یونیک بودن آن‌ها بود، زیراکه در زمان معرفی گلکسی نوت هیچ اسمارت فونی را با صفحه نمایش بزرگ‌تر از 5 اینچ مشاهده نکرده بودیم و کمپانی‌ای نظیر اپل نیز مدعی شد که هیچ کاربری از آن استفاده نخواهد کرد.
کد خبر: ۷۶۹۹۲۶
گلکسی نوت 2 اندروید 5.0 را دریافت خواهد کرد

به گزارش جام جم کلیک: گوگل با معرفی رسمی اندروید 5.0 (لالی پاپ) کمپانی‌های مختلف را به کار وا داشت تا هرچه سریع‌تر به‌روز رسانی جدید را برای دستگاه‌های خود منتشر کنند. بر کسی پوشیده نبود که گلکسی نوت 4 و نوت 3 این آپدیت را از سوی سامسونگ دریافت می‌کنند اما گلکسی نوت 2 چطور؟ سامسونگ گلکسی نوت 2 را حدود دو سال پیش معرفی کرده بود و کاربران نیز از سیاست سامسونگ در انتشار به‌روز رسانی‌ها خبر نداشتند و نمی‌دانستند که آیا دستگاه آن‌ها به اندروید 5.0 به‌روز می‌شود یا خیر. اما امروز سامسونگ رسما در توئیتی اعلام کرد که گلکسی نوت 2 به اندروید آب نبات چوبی به‌روز رسانی خواهد شد. البته فعلا زمان انتشار این آپدیت معلوم نیست اما می‌دانیم که بالاخره منتشر خواهد شد.

سامسونگ در طول چند سال اخیر خوش درخشیده، اما در اغلب مواقع تنها پرچم‌داران این شرکت آپدیت‌های جدید را دریافت می‌کردند. به احتمال زیاد در سیاست جدید این کمپانی دستگاه‌های زیادی به آخرین نسخه‌ها به‌روز می‌شوند. نظر شما در این خصوص چیست؟

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها