یکی‌ از تجهیزاتی که می تواند به تلفن همراه شما اضافه شود تا یکی‌ دیگر از قابلیت های آن مشخص شود، KALT است. این دستگاه یک سنسور دمایی است که دما را به شما نشان می دهد.
کد خبر: ۷۶۸۱۲۳
تلفن همراه خود را به دماسنج تبدیل کنید

جام جم کلیک: تلفن‌های همراه از قابلیت‌های بسیار بالایی برخوردار هستند که بسیاری از آنها قابل استفاده هستند و بسیاری دیگر نیاز به ابزاری دیگر دارند. مثلاً اگر خاطرتان باشد در اخبار گذشته از گجت هایی صحبت کردیم که با استفاده از آنها تلفن همراه شما تبدیل به یک ابزار پزشکی‌، دوربین حرفه ای‌، دروغ سنج و غیره می شد. از آنجائیکه تلفن های هوشمند امروزی دارای پردازش‌گر قوی درکنار سایر قطعات مناسب هستند، بنابراین کاربری های آنها می تواند بسیار گسترده باشد.


رنگ‌های نمایش دهنده میزان حرارت

یکی‌ از تجهیزاتی که می تواند به تلفن همراه شما اضافه شود تا یکی‌ دیگر از قابلیت های آن مشخص شود، KALT است. این دستگاه یک سنسور دمایی است که دما را به شما نشان می دهد. این دستگاه بسیار کوچک بوده و با ارسال امواج اینفرارد و دریافت امواج بازگشتی دمای محیط و یا مواد را به شما نشان می دهد. کافیست تا این سنسور را به تلفن همراه خود وصل کنید و نرم‌افزار مربوطه را باز کنید تا دما را با دقت مثبت و منفی ۰. ۵ درجه به شما نشان دهد. جالب است بدانید بازه دمای قابل اندازه‌گیری توسط این دستگاه بین منفی‌ هفتاد درجه سانتیگراد تا ۳۸۰ درجه است. این سنسور مطابق با نرم‌افزار‌های آندروید و iOS است تا تمامی دارندگان تلفن‌های هوشمند بتوانند از آن استفاده کنند.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها