با ساخت دستگاهی به اسم 3DRudder سعی‌ بر آن شده است تا سایر اعضای بدن، مثل پاهای شما در انجام بازی‌ دخیل شوند و کار شما هنگام کنترل بازی‌ها آسان‌تر شود.
کد خبر: ۷۶۸۱۲۰
انجام بازی‌های کامپیوتری به سبک جدید

جام جم کلیک: بازی‌های رایانه‌ای زیادی سالانه طراحی و ساخته می شوند، برخی‌ از آن‌ها مختص بازی‌ با کامپیوتر هستند و برخی‌ دیگر برای کنسول های بازی‌ نیز ساخته شده اند. نکته مهم در این میان نوع بازی‌ رایانه‌ای است و ابزاری که برای انجام بازی‌ در نظر می‌گیرید، مثلاً ممکن است از صفحه‌کلید، دسته های‌ بازی‌ و یا برخی‌ دیگر ابزار استفاده کنید، اما مشخصاً انجام یک بازی‌ پیچیده و کنترل بازی‌ تنها از طریق یک ابزار بسیار سخت است و باعث می‌شود تا نتوانید مراحل بازی را به سادگی‌ پشت سر بگذارید.

با ساخت دستگاهی به اسم 3DRudder سعی‌ بر آن شده است تا سایر اعضای بدن، مثل پاهای شما در انجام بازی‌ دخیل شوند و کار شما آسان‌تر شود. 3DRudder به شکل نیم دایره است و قسمت گرد آن بر روی زمین قرار می‌گیرد و پاهای شما بر روی سطح صاف آن. این دستگاه شبیه به صفحه حفظ تعادل در باشگاه‌های بدنسازی است، اما با این تفاوت که شما برای استفاده از آن باید بر روی صندلی بنشینید و آنرا کنترل کنید.

فرض کنید شخصیت شما در بازی‌ فردی‌ است که باید تیر اندزی کند، بدود و یا موقعیت خود را در نقشه بازی‌ تغییر دهد و از طرفی‌ مدام اسلحه خود را شارژ کند و یا نوع آن‌را عوض کند.

با فشار دادن پای راست بر روی این دستگاه، شخصیت بازی‌ به سمت راست حرکت می‌کند و سایر جهت‌ها نیز بدین شکل قابل تغییر است. بدون شک زمانی‌ که پاهای شما برای هدایت شخصیت بازی‌ به کار گرفته می‌شود، سرعت عمل دستان شما برای انجام سایر کارها بیشتر خواهد شد. به گفته طراحان این دستگاه، کاربران بازی‌های رایانه‌ای، با به بازار آمدن این محصول باید منتظر انقلاب عظیمی‌ در نحوه انجام بازی های رایانه ای باشند.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها