الفبازی، یک برنامه‌ی تعاملی است که الفبای فارسی را به کودکان آموزش می‌دهد. این برنامه برای کودکان بسیار هیجان‌انگیز است و این هیجان و زیبایی در کنار سادگی کار با برنامه، یادگیری الفبا را برای کودکان از هر زمان دیگری لذت‌بخش‌تر می‌کند.
کد خبر: ۷۶۷۹۸۶
نرم‌افزار موبایل: آموزش الفبا به کودکان

جام جم کلیک: الفبازی، یک برنامه‌ی تعاملی است که الفبای فارسی را به کودکان آموزش می‌دهد. این برنامه برای کودکان بسیار هیجان‌انگیز است و این هیجان و زیبایی در کنار سادگی کار با برنامه، یادگیری الفبا را برای کودکان از هر زمان دیگری لذت‌بخش‌تر می‌کند.
الفبازی روش هوشمندانه‌ای را برای آموزش به کار گرفته است. پس از انتخاب حرف مورد نظر در منوی برنامه، هر کلمه به صورت پازلی از حروف نمایش داده می‌شود. هر حرف کاراکتری با صدای خودش دارد و آموزش از طریق تطبیق شکل و صدای هر حرف صورت می‌گیرد.

پس از کامل شدن پازل کلمه، کودک شاهد انیمیشن کوتاهی خواهد بود که کلمه را می‌خواند و معنی آن را با تصاویر مربوط نمایش می‌دهد. برای اینکه مرحله آموزش کودک با آرامش کامل صورت بگیرد و هر کودک به اندازه دلخواه خود برای تکمیل پازل کلمات وقت صرف کند، در الفبازی هیچ‌گونه محدودیت زمانی و یا سیستم امتیازدهی وجود ندارد.

سیستم آموزش غیر مستقیم همراه با بازی، سادگی کار با پازل‌ها، انیمیشن‌های جذاب و مصوت بودن برنامه دست به دست هم می‌دهند تا کودک از یادگیری احساس خستگی نکند.

دانلود رایگان نرم‌افزار الفبازی از کافه بازار

توجه: به دلیل کیفیت بالای محتوای گرافیکی برنامه، امکان اجرا نشدن آن روی دستگاه‌های ضعیف وجود دارد.

امیر عصاری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها