همزمان با رونمایی از ساعت هوشمند اپل، شایعات زیادی درمورد عمر کوتاه باتری این ساعت به گوش رسید و بسیاری از کارشناسان فاصله زیاد بین رونمایی تا عرضه این محصول را همین مشکل عنوان کردند.
کد خبر: ۷۶۷۶۱۶
باتری ساعت اپل آن‌قدرها هم کم جان نیست

از آنجا که عمر باتری ساعت‌های هوشمند یکی از حیاتی‌ترین ویژگی‌های این محصول به حساب می‌آید، این مساله باعث نگرانی کاربران منتظر این محصول نیز شده است، اما براساس خبری که سایت 9to5mac اعلام کرده، عمر این ساعت تقریبا هم اندازه دیگر ساعت‌های هوشمند بازار است و از این نظر نگرانی‌ا‌ی وجود نخواهد داشت.

اپل واچ به‌طور میانگین و با استفاده روزمره، نزدیک به ۱۹ ساعت شارژ نگه می‌دارد که با توجه به این‌که بیشتر کارهای مهم از طریق تلفن‌های هوشمند انجام می‌شود، این زمان می‌تواند بیشتر نیز باشد. همچنین اپل برای حالت استند‌بای ساعت هوشمندش، عمر دو تا سه روزه را در نظر گرفته است.

به گفته سایت 9to5mac با این‌که ساعت اپل چیزی از رقبا کم ندارد و چندان زمان زیادی تا عرضه این محصول نمانده، توسعه‌دهندگان این محصول ۳۰۰۰ عدد از اپل واچ را برای افزایش عمر باتری مورد آزمایش قرار داده‌اند و بعید نیست در سال نوی چینی، عمر باتری اپل واچ نیز به بیشتر از این میزان برسد.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها