نرم‌افزار Nero از دیرباز برای بسیاری از ما گزینه نخست رایت کردن سی‌دی و دی‌وی‌دی بوده است و نسخه 2015 این برنامه، بهتر از هر نسخه دیگری می‌تواند بسیاری از نیازهای شما را برآورده کند.
کد خبر: ۷۶۷۴۷۱
بهترین و قدرتمندترین برنامه رایت دیسک‌های نوری

جام جم کلیک: اگر شما با دیسک‌های نوری کار می‌کنید می‌دانید که استفاده از امکانات پیش‌فرض ویندوز برای رایت کردن این دیسک‌ها می‌تواند تنها بخشی از نیازهای شما را برطرف کند و برای استفاده از امکانات کامل رایت کردن سی‌دی و یا دی‌وی‌دی نیاز به یک نرم‌افزار ویژه خواهید داشت.

نرم‌افزار Nero ، دارای امکانات به مراتب ویژه‌ای برای کاربران است و اگر از نسخه‌های قدیمی این برنامه استفاده کرده‌اید باید به‌شما اعلام کنیم که تنها امکانات رایت کردن دیسک نوری در اختیار شما قرار نخواهند داشت بلکه تقریبا کنترل هرگونه محتوای چندرسانه‌ای را می‌توان به کمک این نرم‌افزار به‌طور کامل انجام داد. این نرم‌افزار به‌صورت رایگان در دسترس نیست و تنها نسخه تجاری آن وجود دارد ولی می‌توان برای مدت چند روز از نسخه آزمایشی آن برای آشنایی با سیستم کارکرد برنامه استفاده کرد. (با جستجو در اینترنت می‌توانید نسخه کامل را نیز دانلود کنید)

این نرم‌افزار در نخستین گام امکان رایت کردن دیسک‌های مختلف از جمله سی‌دی، دی‌وی‌دی و بلوری را برای کاربران خود مهیا می‌سازد که هریک از این موارد شامل چندین زیرگزینه هستند و می‌توان با تنوع بسیار بالای این سیستم‌ها برای رایت کردن دیسک‌های همخوان با دستگاه‌های اجرایی مختلف اقدام کنید. علاوه بر این نیز می‌توانید در این بسته شاهد نرم‌افزارهای پخش تصویر، ویرایش تصاویر و ... باشید که هر یک به تنهایی می‌توانند به‌عنوان یک نرم‌افزار مستقل و کامل مورد استفاده قرار بگیرند و به این ترتیب می‌توانید از یکی از کامل‌ترین بسته‌های ممکن در این زمینه بهره‌مند شوید.

برای دانلود آخرین نسخه تجاری Nero می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید (این نسخه درصورت عدم پرداخت هزینه خرید، تنها چند روز امکان استفاده آزمایشی را به شما ارائه خواهد کرد):

http://www.nero.com/eng/products/nero-platinum/free-trial-download.php

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها