سامسونگ چندی پیش اپلیکیشن Milk Music را به‌روز کرد و در لیست دستگاه‌هایی که قابلیت نصب نسخه جدید این برنامه را دارند، نام تبلت جدید Galaxy Tab S Pro را هم برملا شده است.
کد خبر: ۷۶۵۸۰۹
درز مشخصات Galaxy Tab S Pro در گوگل پلی

به گزارش جام جم کلیک: بر اساس اطلاعات قبلی سامسونگ از نسل جدید تبلت های خود در نمایشگاه موبایل بارسلونا که حدود یک ماه دیگر برپا می‌شود رونمایی خواهد کرد، بر همین اساس گنجاندن نام Galaxy Tab S Pro در لیست معرفی‌شدگان این کمپانی کره‌ای در مراسم مذکور دور از ذهن نخواهد بود.

در تصویر منتشر شده جزئیاتی در رابطه با سخت‌افزار Tab S Pro مشخص نشده، اما شایعات خبر از مشخصات سخت‌افزاری یکسان با مدل Galaxy Tab S اما با صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر می‌دهد. در چند وقت اخیر کمپانی سامسونگ پسوند پرو را به محصولاتی نسبت داده که دارای اندازه صفحه نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به دیگر اعضای خانواده خود هستند، از این‌رو انتظار می‌رود Galaxy Tab S Pro دارای صفحه‌نمایش ۱۲ اینچی باشد.

بر اساس اطلاعات قبلی، تمام اعضای خانواده Galaxy Tab S در سینه از پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس ۵۴۲۰ بهره خواهند برد، البته عده‌ای امیدوارند در Galaxy Tab S Pro به دلیل دارا بودن صفحه‌نمایشی کشیده‌تر با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ پیکسل از اگزینوس ۷۴۲۰ استفاده شود.

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
اندروید
-
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
۰
۰
سامسونگ با معرفی محصولات جدید و در بازه های زمانی كوتاه، هم رضایتمندی و هم نارضایتی طرفداران خود را باعث شده.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها