شبکه‌ی اجتماعی و سرویس اشتراک ویدئوی واین، با ایده‌ی اولیه جذاب و البته استقبال بسیار خوب کاربران، توانست تا ظرف مدت کوتاهی خود را به عنوان یک شبکه‌ی اجتماعی موفق به همگان معرفی کند. حال سران توییتر در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرده‌اند که نسخه‌ی مختص کودکان این شبکه‌ی اجتماعی را راه‌اندازی کرده‌اند.
کد خبر: ۷۶۵۶۰۲
شبکه‌ی اجتماعی مختص کودکان

به گزارش جام جم کلیک: شبکه‌ی اجتماعی و سرویس اشتراک ویدئوی واین، با ایده‌ی اولیه جذاب و البته استقبال بسیار خوب کاربران، توانست تا ظرف مدت کوتاهی خود را به عنوان یک شبکه‌ی اجتماعی موفق به همگان معرفی کند. حال سران توییتر در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرده‌اند که نسخه‌ی مختص کودکان این شبکه‌ی اجتماعی را راه‌اندازی کرده‌اند.

توییتری‌ها معتقدند که واین همواره مورد توجه کودکان و خردسالان بوده است و فرم به اشتراک گذاری ویدئو در آن، افرادی با تمامی سنین را مجذوب خود می‌کند. سران این شرکت تصمیم گرفته‌اند تا برای جلوگیری از دسترسی کاربران خردسال به محتوای نامناسب، نسخه‌ی ویژه واین برای کودکان را در دستور کار خود قرار دهند.

واین کودکان در حال حاضر در قالب یک نرم‌افزار و تنها بر روی سیستم عامل iOS در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. در محیط نرم‌افزار مذکور، موضوعات مختلف با توجه به سلیقه‌ی کودکان چیده شده‌اند و این قابلیت در اختیار آن‌ها قرار داده می شود تا ویدئوهای مورد نظر خود را به راحتی و بدون کمک والدین تماشا کنند. شایان ذکر است که سران توییتر، هنوز حرفی در رابطه با عرضه‌ی نرم‌افزار بر روی اندروید و ویندوزفون به میان نیاورده‌اند.

منبع: ایسکانیوز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها