ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد هنگامی که از گوشی خود استفاده نمی کنید و صفحه گوشی خاموش شده است Wifi آن قطع شده و دیگر به اینترنت متصل نباشید. در این مطلب روش جلوگیری از قطع شدن Wi-Fi گوشی را آموزش خواهیم داد.
کد خبر: ۷۶۵۳۲۰
ممانعت از قطع خودکار وای-فای تلفن همراه

به گزارش جام جم کلیک: ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد هنگامی که از گوشی خود استفاده نمی کنید و صفحه گوشی خاموش شده است Wifi آن قطع شده و دیگر به اینترنت متصل نباشید. در این مطلب روش جلوگیری از قطع شدن Wi-Fi گوشی را آموزش خواهیم داد.

عواملی که باعث قطع شدن ارتباط وایرلس تلفن همراه می شوند چند مورد بیشتر نیستند که با چک کردن آنها میتوانید این مشکل را رفع کنید.

1.یکی از عواملی که بسیار دیده شده است استفاده از برنامه های کاهش مصرف باتری میباشد.این برنامه ها با خاموش کردن انواع شبکه های موبایل هنگام قفل شدن صفحه نمایش سعی در کم کردن مصرف باتری دارند.

نکته:اگر اصرار بر استفاده از این گونه برنامه ها دارید در تنظیمات برنامه وارد شوید و گزینه خاموش کردن وایرلس را در آن غیر فعال کنید.

2.فعال بودن Power Save تلفن همراه،بعضی از شرکت های تولید کننده تلفن همراه برنامه ای را در رام آن تعبیه کرده اند که تقریبا همان کار برنامه های مدیریت مصرف باتری را دارند. دقت کنید این گزینه بیشتر زمانی فعال میشود که درصد باتری شما زیر 15% برسد.میتوانید وارد این بخش شده و گزینه خاموش کردن وایرلس را غیر فعال کنید.

3.یکی از بیشترین موارد مشاهده شده در تنظیمات داخل وایرلس است. وارد تنظیمات وایرلس شوید،گزینه Advanced را انتخاب کنید تا صفحه تنظیمات پیشرفته باز شود.

در صفحه باز شده دقت کنید گزینه Keep Wi-Fi On During Sleep بر روی Always تنظیم شده باشد.این کار زمانی که تلفن همراه شما به حالت Sleep رفته باشد اتصال وایرلس آن را قطع نمی کند.

4.تنظیم دیگری در وایرلس که باعث قطع شدن وایرلس تلفن همراه می‌شود، فعال کردن تایمر برای قطع و وصل شدن وایرلس است.

این گزینه به خودی خود فعال نیست ولی ممکن است که به صورت اتفاقی فعال شده باشد. از قسمت تنظیمات پیشرفته وایرلس بررسی کنید گزینه Wi-Fi Timer غیر فعال باشد.

منبع: تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها