بهارستان نشینان چه نگاهی به شبکه های اجتماعی دارند

نظر نمایندگان مجلس درباره فیلتر شبکه‌های اجتماعی

دستگاهی Kidokey به صورت یک فیلتر در زمان استفاده از اینترنت عمل می‌کند. کافیست توسط کابل مربوطه این دستگاه را به روتر خود وصل کنید، سپس خروجی اطلاعات از روتر را کاملا کنترل و مدیریت است.
کد خبر: ۷۶۵۰۷۱
امن‌ترین راه برای استفاده نوجوانان از اینترنت

جام جم کلیک: کمی‌ پیش‌تر که خبری از دنیای گسترده کامپیوتر و اینترنت نبود، جوانان و نوجوانان تمامی وقت خود را صرف بازی‌های قدیمی‌ می‌کردند، با پیشرفت علم و تکنولوژی کم کم سبک زندگی‌ افراد تغییر کرده است و رابطه و اثر مستقیم کامپیوتر و اینترنت را در زندگی‌ افراد می‌توان کاملا احساس کرد.

انجام مطالعات دانشگاهی، دانلود موسیقی، انجام بازی های آنلاین و غیره، همگی‌ در گرو استفاده از این ابزار هستند. شاید در این میان برخی‌ محتوا مناسب استفاده و مشاهده گروه سنی خاصی‌ نباشد و یقیناً والدین در زمان استفاده فرزند کم سن و سال خود از اینترنت، نگرانی‌های خاص خود را دارند.

با ساخت دستگاهی به نام Kidokey بسیاری از این دغدغه‌ها حل شده است. این دستگاه به صورت فیلتر در زمان استفاده از اینترنت عمل می‌کند. کافیست توسط کابل مربوطه این دستگاه را به روتر خود وصل کنید، سپس خروجی آن کاملا قابل کنترل است.

مثلاً می توانید اینگونه تعریف کنید که در چه زمان فرزند شما می تواند از اینترنت استفاده کند و یا قادر به دیدن چه محتوایی باشد. فیلتر کردن اطلاعات خروجی‌ توسط نرم افزاری انجام می‌شود که توسط والدین صورت می‌گیرد و کار با آن بسیار آسان است. چیپ‌های استفاده شده در این دستگاه سرعت اینترنت را بدون افت و با بالاترین سرعت برای تلفن های هوشمند، کامپیوتر، تبلت و غیره ارسال می‌کند.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
sfariborz
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
۰
۰
شاید استفاده از یك سخت افزار هزینه بیشتری داشته باشد و اطلاعات تخصصی تری را احتیاج داشته باشد، ترجیح این هستش كه از روش‌های نرم افزاری برای كنترل كودكان استفاده بشود.

نیازمندی ها