تصاویری از مقایسه دو نسخه آیپد نشان می‌دهد که آی‌پد 12 اینچی تا چه اندازه بزرگ خواهد بود

آی‌پد غول پیکر

فناوری دیجیتال

کنترل فیزیکی آی‌پد

کاربران می‌توانند با اتصال کیبوردی به آی‌پد خود کنترل آن را از طریق تعدادی دکمه، دستگیره و SLIDER بر عهده بگیرند.
کد خبر: ۷۶۵۰۶۰
کنترل فیزیکی آی‌پد

جام جم کلیک: بعد از تلفن‌های همراه هوشمند که بازار داغی‌ پیدا کرده اند، نوبت به تبلت‌ها می‌رسد که جای خود را در بین مصرف کنندگان پیدا کنند، البته نا گفته نماند در طی‌ چند سالی‌ که این محصول به بازار ایران عرضه شده است، طرفدارانی پر و پا قرص پیدا کرده است.

حال اینکه کیفیت و نوع تبلت مصرفی در چه حد باشد، بستگی به توان مالی فرد دارد. به تبع همین امر در کنار تولید محصولات تبلت، لوازم جانبی دیگری از قبیل کیبورد، هدست و غیره نیز به فروش می‌رسد.

با گذشت زمان و پیشرفت دنیای تبلت‌ها، استفاده و بکارگیری آنها و نرم‌افزار‌های مربوطه در صنایع‌ مختلف نیز شیوع پیدا کرده، اما به گفته برخی‌ مصرف کنندگان جای خالی تجربه لذت بخش کنترل تبلت توسط یک کیبورد مناسب، ملموس است.

بنابر این استفاده از یک رابط فیزیکی مناسب و قطعه جانبی می تواند پاسخگوی این نیاز باشد، آقای فلوریا برای کمک به این موضوع، برای مصرف کنندگان تبلت‌های آی‌پد کیبوردی ساخته است که در نوع خود بی‌ نظیر است.

کاربران می‌توانند با اتصال این کیبورد به آی‌پد خود کنترل آن را از طریق تعدادی دکمه، دستگیره و SLIDER بر عهده بگیرند. در نگاه اول، کار کردن با این دستگاه شاید کمی‌ گنگ به نظرتان برسد، اما جالب است بدانید که این دستگاه از ۳ قسمت: نگهدارنده تبلت، تعدادی دکمه و برنامه مربوطه تشکیل شده است. نرم افزار مربوطه حرکت دکمه‌ها را به صورت دستور تعریف کرده و کار کردن با تبلت را آسان می‌کند. دکمه‌ها که بر اساس خاصیت مغناطیسی‌ کار می‌کنند با ارسال سیگنال‌های الکتریکی‌ به صفحه نمایش مثل انگشتان دست شما عمل می‌کنند.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها