رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: مجرمان فضای سایبری در دانشگاه‌های استان کرمانشاه با هشیاری نیروهای پلیس فتا دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۶۴۹۸۵
مجرمان سایبری در دانشگاه‌های کرمانشاه دستگیر شدند

به گزارش جام جم کلیک: سرهنگ علی شفیعی ‌مهر، اظهار داشت: این دستگیری به دنبال شکایت مسئولان دانشگاه‌های استان مبنی بر تغییر نمرات دانشجویان در سایت‌‌های دانشگاهی و در طول فواصل زمانی مختلف رخ داد.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه بیان کرد: پس از تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری این افراد، بر مبنای بررسی‌های انجام شده دو نفر مظنون و شناسایی شدند.

سرهنگ شفیعی‌مهر افزود: پس از بازجویی از افراد مظنون، متهم اصلی که در گذشته از کارشناسان آموزشی دانشگاه‌ بوده است لب به اعتراف گشود.

وی بیان کرد: این متهم پس از برکناری از مسئولیت کارشناسی آموزش، درصدد انتقام جویی برآمده و نسبت به تغییر نمرات دانشجویان اقدام کرده است.

سرهنگ شفیعی ‌مهر گفت: وی با استفاده از اطلاعات رمز و نام کاربری ذخیره شده اساتید در سایت دانشگاه‌ها، نمرات دانشجویان را تغییر ‌داده است.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه با بیان اینکه پرونده این متهمان به مراجع قضایی ارجاع داده شده است، خاطرنشان کرد: دانشجویان و کارشناسان باید در فواصل زمانی مختلف، نسبت به تغییر رمز و نام کاربری خود اقدام کنند.

منبع: تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها