چنانچه شما مشترک اپراتور همراه اول باشید می توانید با ارسال عدد ۱ به شماره پیامک ۸۹۹۹ پیامکهای تبلیغاتی را لغو کنید و با ارسال عدد ۲ به همان شماره پیامک ۸۹۹۹ می توانید در صورت تمایل دریافت پیامک تبلیعاتی را فعال کنید.
کد خبر: ۷۶۳۶۱۴
راه حل‌های خلاصی از مزاحمت‌های پیامکی

به گزارش جام جم کلیک: چنانچه شما مشترک اپراتور همراه اول باشید می توانید با ارسال عدد ۱ به شماره پیامک ۸۹۹۹ پیامکهای تبلیغاتی را لغو کنید و با ارسال عدد ۲ به همان شماره پیامک ۸۹۹۹ می توانید در صورت تمایل دریافت پیامک تبلیعاتی را فعال کنید. در این رابطه می توان از شماره گیری کد دستوری *۸۹۹۹# هم بهره گرفت.

در همین حال برای ثبت درخواست عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی، مشترکان همراه اول می توانند با شماره تلفن ۹۹۹۰ نیز تماس گرفته و پس از برقراری ارتباط با اپراتور، درخواست خود را دراین باره ارائه دهند.

همچنین اگر شما مشترک ایرانسلی هستید برای ثبت درخواست عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی می توانید عدد ۲ را به شماره ۵۰۰۵ ارسال کنید و یا می توانید از طریق خط ایرانسل خود با شماره ۷۰۰ تماس گرفته و پس از برقراری ارتباط با اپراتور درخواست خود را برای لغو این سرویس اعلام کنید.

مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال سامانه ۱۰۰۰۱۳۱۴ را برای مشترکان موبایل در نظر گرفته تا در صورتی که از دریافت پیامکها شکایت دارند و یا اینکه خواستار لغو این سرویس هستند به این سامانه پیامک بزنند. در این روش در صورتیکه از دریافت یک پیامک خاص نیز شاکی هستید می توانید متن پیامک و شماره ارسال کننده پیامک را به شماره سامانه شکایات مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد ارسال کنید.

سازمان تنطیم مقررات ارتباطات وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز سامانه رسیدگی به شکایت مربوط به پیامکهای ناخواسته تبلیغاتی خود را به صورت اینترنتی راه اندازی کرده و مشترکان می توانند درخواست خود را در این باره از طریق نشانی اینترنتی WWW.CRA.IR دنبال کنند و یا با سامانه تلفنی ۱۹۵ تماس بگیرند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
راستگو
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
۰
۰
شركت مخابرات در این مورد با مشتركان صداقت ندارد

برای اینكه مشترك از لغو پیامهای تبلیغاتی پشیمان شود كاری كرده است كه با لغو دریافت پیامكهای تبلیغاتی متاسفانه حتی دیگر گزارش واریزی حساب بانكی نیز ارسال نخواهد شد و همین باعث خجالت من از مشتریانم شد

اقای مخابرات. اینكار صحیح نیست
شما میتوانید شماره پیامكی تمامی بانكهای ایران را كه به بیست عدد هم نمی رسند استثنا قرار دهید!
ahmad
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
۰
۰
دوست عزیز هیچكدوم از این روشا جواب نمیده شاید 2یا 3 روز واست غیر فعال كنن باز شروع میكنن به بمباران پیامكی!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها