مثل حرفه‌ای‌ها از ایمیل یاهو استفاده کنید

11 ترفند برای داشتن یاهو میل کاربردی‌تر

دوست دارید بدانید در سال تولد شما دنیا چگونه بوده؟ آیا گوگل و یاهو وجود داشته‌اند؟ فیلم‌های سه‌بعدی مملو از افکت‌های رایانه‌ای چطور؟ در این سایت می‌توانید به پاسخ سوالات خود برسید.
کد خبر: ۷۶۳۱۶۲
در سال تولدتان دنیا چگونه بوده‌ است؟

به گزارش جام جم کلیک: در هر سن و سالی که باشیم همیشه مرور خاطره‌ها و اتفاقات دوران کودکی برایمان خاطره انگیز و شیرین است. بارها پیش آمده که با رجوع به آلبوم عکس‌ها، یا شنیدن خاطره‌ای از بزرگ‌ترها به یاد دوران کودکی خود افتاده‌ایم و لبخندی ناخودآگاه روی لبانمان نقش بسته است. اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که در سال تولد شما دنیا در چه حال بوده است؟

تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که در سال تولد شما آیا اینترنتی وجود داشته یا گوگل که امروز از بزرگترین کمپانی‌های دنیاست فعالیت خود را شروع کرده بوده یا خیر؟ به این فکر کرده‌اید که در سالی که به دنیا آمده‌اید چه آثار فاخری از فیلم و موزیک گرفته تا کتاب و غیره به جهانیان معرفی شده یا چه کسی اسکار آن زمان را مال خود کرده است؟

What Happened in My Birthyear نام وب سایتی بسیار جالب است که بعد از دریافت سال تولد شما، با سبکی زیبا و ساده ابتدا از سال فعلی یعنی 2015 به صورت معکوس به سال تولد شما برمی‌گردد و از جزئی‌ترین اطلاعات مانند این موضوع که آیا در زمان شما چیزی به اسم گوگل وجود داشته یا خیر شروع کرده و به سمت موضوعات جامع‌تری از جمله مهم‌ترین اتفاقات فرهنگی و سیاسی آن زمان می‌رود.

البته نکته‌ای که این وب‌سایت را از این هم جالب تر می‌کند این است که موتور هوشمند این سایت، تنها به سال تولد شما اکتفا نمی‌کند و به‌طور خلاصه اتفاقات مهم طول عمرتان را هم به اطلاعاتتان می‌رساند. برای مثال علاوه بر اطلاعاتی که از سال تولدتان به شما می‌دهد به شما خواهد گفت که وقتی شما 9 ساله بوده‌اید چه انیمیشنی در صدر محبوبیت کودکان آن زمان بوده یا وقتی که گوگل شروع به کار کرد شما چند ساله بوده‌اید و از این قبیل اطلاعات. با وجود انگلیسی بودن زبان این سایت جای نگرانی وجود ندارد چراکه از ساده‌ترین لغات برای جمله‌بندی‌ها استفاده شده‌ است که درک مفهوم جملات را، آسان‌تر کرده است.

برای استفاده از این سایت به آدرس www.whathappenedinmybirthyear.com مراجعه کنید.

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
۰
۰
خیلی جالب بود تمام اتفاقات را توضیح میده ولی باید به زبان انگلیسی مسلط باشی.......

نیازمندی ها