خدمات تحت وب شرکت آمازون اگر چه در میان کاربران اینترنت بسیار محبوب است، اما با از راه رسیدن اینترنت اشیا خطر مختل شدن آن به طور جدی وجود دارد.
کد خبر: ۷۶۳۱۲۱
اینترنت اشیا بلای جان سرویس‌های کلود

به گزارش جام جم کلیک: همه گیر شدن نسل جدید اینترنت به معنای اتصال میلیاردها وسیله جدید به دنیای سایبر است و این امر موجب انفجار اطلاعات و به راه افتادن سونامی داده خواهد شد که مدیریت آن توسط قدرتمندترین سرویس‌های کلود فعلی کار دشواری است.

در این میان هم شرکت‌های تجاری بر حجم داده های تولید شده خود می‌افزایند و هم افراد عادی با استفاده از دهها وسیله مجهز به حسگر و متصل به فضای مجازی به طور مرتب به تولید اطلاعات می پردازند و نتیجه این امر رقم خوردن شرایط کاملا متفاوتی است.

در این میان سوال اساسی این است که آیا شرکت های بزرگی همچون آمازون از آمادگی لازم برای بازتعریف استراتژی های حرفه ای خود و سازگار شدن با اینترنت اشیا برخوردارند یا خیر.

بررسی های جدید کنسرسیوم اینترنت اشیا نشان می دهد که تقریبا 65 درصد از مصرف کنندگان آمریکایی در حد متوسط و بسیار زیاد آمادگی انطباق با فناوری منازل هوشمند را دارند که مهم ترین ویژگی آن اتصال همه لوازم خانگی به اینترنت است.

انتظار می‌رود در سال 2015 تعداد وسایل و ابزار مختلف متصل به اینترنت به 25 میلیارد عدد برسد که حجم اطلاعات تولید شده توسط این تعداد ابزار مافوق تصور خواهد بود.

برخی کارشناسان معتقدند که زیرساخت های کلود آمازون قادر به مدیریت این حجم از اطلاعات و ذخیره سازی آنها نخواهد بود و این شرکت و دیگر مجموعه های رقیب باید در این زمینه فکری اساسی بیندیشند.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رینا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
۰
۰
سلام و خسته نباشید
چند مورد درباره ی سایت هست كه میگم بهتون

اول این كه وقتی دسته بندی ها را باز می كنیم. در فهرست مطالب یك دسته، لینك بعضی از مطالب قابل دست یابی نیست. یعنی نمیشه رویشان كلیك كرد. البته وقتی مرورگر در حالت زوم باشد این طوری می شود.
مثلا اگر http://click.jamejamonline.ir/services?type=15 را بزنید، مطالب دوم و سوم این جوری هستند. كه این مشكل ظاهرا از طراحی سایت است. مرورگر من هم كروم هست

دوم. در صفحه ی اصلی. اگر دو ستونی كه مطالب جدید را نمایش می دهند یكی شود یا مثل هم شوند بهتر است. زیرا برای چشم بالا و پایین شدن بین دو ستون دشوار است

سوم. با توجه به این كه این سایت متعلق به صدا و سیماست انتظار می رود حجم مطالب بیشتر باشد.
سپاس از توجهتان

نیازمندی ها