اچ‌تی‌سی به‌دنبال عرضه هم‌زمان یک همراه هوشمند ویژه و ساعت هوشمند

ناجی اچ‌تی‌سی با دوربین و صدای بهینه‌سازی شده در راه است

شرکت اچ‌تی‌سی قصد دارد تا به‌ سه سال ناکامی خود در بازار پایان بدهد و سرانجام پس از مدت‌ها بتواند به دوران اوج خود بازگردد و به همین دلیل نیز قصد دارد تا محصولی که در شایعات M9 نام گرفته است را در کنار نخستین ساعت هوشمند خود به بازار عرضه کند.
کد خبر: ۷۶۱۸۲۵
ناجی اچ‌تی‌سی با دوربین و صدای بهینه‌سازی شده در راه است

جام جم کلیک: شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی در طول چند سال اخیر شاهد فراز و نشیب‌های فراوانی بوده است، این شرکت سه سال پیش و با عرضه محصول رویایی خود یعنی مدل اصلی از سری One برای آخرین بار توانست در بازار قدرت‌نمایی کند و از آن به بعد تنها عرضه مدل M8، تا حدی به اوضاع این شرکت سامان داد و از زمان عرضه این مدل تا به امروز، نمودار ارزش سهام این شرکت، شرایط بسیار عجیبی را تجربه کرده است.

به این ترتیب مسئولان این شرکت به فکر نجات شرکت هستند و در همین راستا پروژه‌ای را شروع کرده‌اند که هنوز نام خاصی برای آن اعلام نشده است ولی در رسانه‌ها آن را M9 می‌نامند. شایعات جدیدی در زمینه پروژه M9 به گوش می‌رسد که براساس آن قرار است تا این محصول دارای دوربین و سیستم صوتی بسیار باکیفیت‌تری نسبت به سایر محصولات این شرکت باشد.

این محصول به‌ احتمال فراوان به یک دوربین 20 مگاپیکسلی با یک لنز بسیار نیرومند و باکیفیت به بازار عرضه خواهد شد و دوربین مکالمه تصویری این دستگاه نیز با کیفیت متفاوت و بالایی طراحی خواهد گشت. سیستم صوتی M9 نیز برای گوش دادن به موسیقی بهینه‌سازی خواهد گشت که البته این امر مستلزم ارائه یک هدفون با کیفیت به همراه تلفن همراه هوشمند است.

در کنار این موارد نیز باید به این نکته اشاره کرد که اچ‌تی‌سی تقریبا به‌صورت همزمان با این پروژه، نخستین ساعت هوشمند خود را نیز به بازار عرضه خواهد نمود. شایان ذکر است که مسئولان این شرکت از اظهارنظر درباره این موضوع خودداری کردند.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها