با استفاده از نرم افزار Equreka و استفاده از فرمول‌های مختلف می‌توانید معادلات مختلف را به سادگی حل کنید.
کد خبر: ۷۶۱۵۷۶
نرم‌افزار موبایل: حل معادلات پیچیده ریاضی

جام جم کلیک: کاربران برای استفاده از این نرم‌افزار تنها کافی است فرمول و متغیر‌ها را وارد کنند تا سپس معادله مورد نظر به همراه پاسخ مربوطه، توسط نرم‌افزار تجزیه شده و به طور خودکار جواب نمایش داده شود.

این نرم‌افزار قابلیت‌های زیادی را در اختیار دانشجویان، مهندسان، دانشمندان و هرکسی که در زندگی روزانه خود با محاسبات مختلف سرو کار دارد، قرار می‌دهد.

از مهم‌ترین ویژگی‌های Equreka می‌توان به ایجاد، ذخیره و اجرای معادلات خود با استفاده از متغیر‌های گوناگون، مرور و اجرای بیش از 500 معادله و فرمول ساخته شده با متغیرها، موتور جستجوی قدرتمند برای فیلتر کردن معادلات و فرمول‌ها اشاره کرد.

در حال حاضر در پایگاه داده این نرم‌افزار می‌توان محاسباتی در ارتباط با فیزیک‌های دبیرستان، فیزیک‌های نیوتونی، فیزیک برق، فیزیک الکترومغناطیس، فیزیک استاتیک، آمار و احتمالات، بهداشتی و درمانی، انرژی‌های خورشیدی، فناوری اطلاعات، فیزیک سیالات، فیزیک موج، فیزیک نور، فیزیک ذرات و فیزیک مدرن را انجام داد.

قابل ذکر است که این نرم‌افزار نگرانی شما را درارتباط با فراموش کردن برخی از فرمول‌ها برطرف کرده است به طوری که Equreka با ابزار قدرتمند فیلترینگ این امکان را برای شما فراهم ساخته است تا نیازهای شما را شخصی‌سازی و ذخیره کند تا در هنگام استفاده از نرم‌افزار در کمترین زمان ممکن از فرمول‌ها جهت حل معادلات استفاده نمایید.

این نرم افزار قابلیت استفاده در سیستم عامل اندروید 4.0 به بالا را دارد.

دانلود رایگان نرم افزار Equreka برای سیستم عامل اندروید

سید احسان حسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رضاقنبری
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
۰
۰
سلام.لینك دانلود خرابه.لطفا بررسی كنین.مرسی كلیك

نیازمندی ها