Scientific Calculator Plus نرم‌افزاری است که تلفن همراه هوشمند یا تبلت شما را تبدیل به یک ماشین حساب مهندسی بسیار قدرتمند می‌کند.
کد خبر: ۷۶۱۰۸۹
نرم‌افزار موبایل: انجام پیچیده‌ترین محاسبات به صورت حرفه‌ای

جام جم کلیک: شما با استفاده از نرم‌افزار Scientific Calculator Plus می‌توانید انواع محاسبات پیچیده ریاضی را انجام و حتی نمودارهای مربوط به مسائل مختلف را به صورت دو‌بعدی وسه‌بعدی ترسیم نمایید.

این نرم‌افزار طوری طراحی شده است که امکانات پیشرفته‌ترین ماشین حساب‌ها را دارد و دیگر نیازی به هیچ‌گونه سخت‌افزار خاص ندارید.

در همین راستا اگر شما در رشته‌ای تحصیل می‌کنید که با محاسبات ریاضی زیاد سر و کار دارید، استفاده ازاین نرم‌افزار به شما کمک به‌سزایی خواهد کرد و دیگر نیازی به خرید یک ماشین حساب گران قیمت و حمل جداگانه نخواهید داشت.

این ماشین حساب دارای دو رابط کاربری است که علاوه بر حل پیچیده‌ترین توابع مثلثاتی، ماتریس‌ها، رشته‌ها، نمودارها و پشتیبانی از اعداد مختلط دارای یک زبان برنامه نویسی آسان به نام MFP است که کاربران می‌توانند توابع خود را با استفاده از این زبان برنامه نویسی بنویسند.
قابل ذکر است با توجه به قابلیت‌های چشمگیر این نرم‌افزار، دانلود بسیار بالایی از سراسر جهان داشته است و در رده بندی بهترین‌های گوگل قرار گرفته است.

از قابلیت‌های مهم این نرم‌افزار می‌توان به محیط ساده و کاربر پسند، پشتیبانی از زبان‌های بیشتر و حل قابل‌توجه مسائل مختلف ریاضی و مهندسی اشاره کرد.
این نرم‌افزار قابلیت نصب بر روی سیستم عامل اندروید2.3 به بالا را دارد.

دانلود رایگان نرم‌افزار Scientific Calculator Plus برای اندروید

سید احسان حسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها