مشکلات روحی دوستانتان را به فیس‌بوک گزارش کنید تا از مشاوره رایگان کارشناسان آن بهره‌مند شوند

مشاوره رایگان فیس‌بوک به افسرده‌ها

سرانجام پس از شایعات فراوان نسخه ویژه فیس‌بوک برای کسب و کار عرضه شد

توسعه تجارت و کسب و کار با فیس‌بوک کسب و کار

فیس‌بوک پس از مدت‌ها شایعه و گمانه‌زنی به عرضه نسخه‌ ویژه کسب و کار این شبکه اجتماعی دست زد و این نسخه‌ را برای بیشترین پلتفرم‌های میزبانی ممکن عرضه نمود.
کد خبر: ۷۵۹۹۴۶
توسعه تجارت و کسب و کار با فیس‌بوک کسب و کار

جام جم کلیک: هر موضوعی در سطح فناوری دارای یک نقطه اوج خواهد بود و این نقطه اوج دقیقا زمانی است که مسئولان فناوری یاد شده باید به دنبال فناوری جایگزین و یا تغییرات ویژه بگردند تا بتوانند پیش از رسیدن نمودار حرکتی به سوی پایین، دوباره برگ‌های برنده جدیدی را رو کنند. در این میان شرکت‌هایی مانند یاهو از این امر درس نگرفتند و سقوط شبکه اجتماعی یاهو 360 نماد بارز این رخداد بود ولی مسئولان فیس‌بوک به شدت پیگیر بقای خود هستند و به همین دلیل نیز تغییرات گسترده‌ای را در شبه خود اعمال می‌کنند.

یکی از مورد انتظارترین تغییرات مرتبط با فیس‌بوک را می‌توان نسخه مربوط به کسب‌ و کارها دانست و سرانجام پس از مدت‌‌ها روبرو بودن با شایعات، این نسخه برای پلتفرم‌های متعددی عرضه شده است. این سیستم بر روی سیستم‌های عامل همراه iOS و اندروید و در کنار آن‌ها نیز برای کامپیوترهای متصل به وب نیز عرضه شده است تا تقریبا بیش از 90 درصد از کل دستگاه‌های جهان را تحت پشتیبانی قرار بدهد.

این سیستم شامل خدماتی ویژه به شرکت‌های تجاری و به‌صورت کلی سیستم‌های کسب و کار است. این سیستم موجب خواهد شد تا در محیط کاری، کارمندان و مسئولان شرکت، تنها به حساب‌های کاربری شرکتی و مربوط به تجارت دسترسی داشته باشند و دسترسی آن‌ها به مواردی مانند حساب کاربری شخصی فیس‌بوک که تمرکز کاری را برهم می‌زند محدود خواهد گشت. علاوه‌ بر این نیز خدمات ویژه‌ای برای مدیریت کسب و کار به افراد ارائه خواهد شد تا بتوانند با کمک این شبکه اجتماعی به توسعه تجارت خود بپردازند، مواردی که در نسخه خانگی فیس‌بوک وجود نخواهند داشت.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها