سه مهندس سابق گوگل یک کپی اندرویدی از سرفیس پرو مایکروسافت ساخته‌اند

کپی اندرویدی از سرفیس پرو مایکروسافت ساخته شد

تبلت سرفیس مایکروسافت از زمان عرضه و در عمر کوتاه خود تا به امروز باعث الهام و البته کپی‌کاری هنرمندانه محصولات بسیاری شده است و حالا آخرین محصولات از این دست، محصول سه مهندس سابق شرکت گوگل است.
کد خبر: ۷۵۷۹۸۴
کپی اندرویدی از سرفیس پرو مایکروسافت ساخته شد

به گزارش جام جم کلیک: تبلت سرفیس مایکروسافت از زمان عرضه و در عمر کوتاه خود تا به امروز باعث الهام و البته کپی‌کاری هنرمندانه محصولات بسیاری شده است و حالا آخرین محصولات از این دست، محصول سه مهندس سابق شرکت گوگل است.

این محصول در واقع ساخته شرکت Jide Technology است که توسط سه مهندس سابق شرکت گوگل Jeremy Zhou، David Ko و Ben Luk تشکیل شده است که سابقه کار بر روی محصولاتی همچون گوگل مپس و موتور جستجوی گوگل را دارند و حالا با مشارکت هم این محصول مجتمع تبلت/لپ‌تاپ را عرضه کرده‌اند.


این محصول که سازندگان آن، عنوان اولترا تبلت بر آن نهاده‌اند از یک کیبرد مغناطیسی با قابلیت استفاده به عنوان پایه بهره‌مند است که این نوع طراحی چیزی جز سرفیس پرو مایکروسافت را به ذهن متبادر نمی‌کند. شرکت Jide Technology علاوه بر طراحی و همچنین سخت‌افزار در نرم‌افزار و رابط کاربری نیز هنرمندی به خرج داده و در رابط کاربری دستگاه نیز کپی هنرمندانه‌ای از مایکروسافت را به نمایش گذاشته است.

اولترا تبلت شرکت Jide Technology یک تبلت ۱۱.۶ اینچی است که از یک نسخه تغییر داده شده اندروید (ترکیبی از اندروید ۵ آب‌نبات چوبی و رابط کاربری مترو مایکروسافت!) در یک صفحه نمایش با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ بهره می‌برد که پردازنده Tegra 4+1 انویدیا و ۲ گیگابایت رم توان مورد نیاز آن را تأمین می‌کنند و ظاهراً می‌تواند اپلیکیشن‌های اندروید و ویندوز را پشتیبانی کند!

این شرکت در نظر دارد این تبلت را در سال جاری میلادی و به قیمت ۳۴۹ دلار برای مدل ۱۶ گیگابایتی به بازار عرضه کند.

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها