کمپانی لنوو مچ‌بند ورزشی خود را با نمایشگری خمیده و با بهره از جوهر الکترونیکی در نمایشگاه CES 2015 معرفی کرد که می‌تواند تا 7 روز را بدون نیاز به شارژ مجدد دوام بیاورد.
کد خبر: ۷۵۶۶۳۸
ساعت هوشمند لنوو با نمایش‌گر خمیده و عمر باتری 7 روزه

به گزارش جام جم کلیک: کمپانی لنوو مچ‌بند ورزشی خود را با نمایشگری خمیده و با بهره از جوهر الکترونیکی در نمایشگاه CES 2015 معرفی کرد که می‌تواند تا 7 روز را بدون نیاز به شارژ مجدد دوام بیاورد.
اما جدا از عمر باتری هیجان‌انگیز این مچ‌بند، کیفیت ساخت و طراحی آن بسیار خوب و چشم‌نواز است به طوری که واقعا از یک کمپانی چینی این سطح از سلیقه در طراحی را انتظار نداشتیم. بدنه این ساعت، تمام فلزی و بسیار لوکس است که تنها 30 گرم وزن دارد و پس از مدتی کاملا یادتان می‌رود آن را پوشیده‌اید. این ساعت در رنگ‌های سیاه، سفید و طلایی معرفی شده است.

علاوه بر قابلیت نمایش زمان، این مچ‌بند می‌تواند تعداد قدم‌های شما را بشمارد و میزان کالری سوزانده شده را اعلام کند و حتی می‌تواند کیفیت خواب شما را ارزیابی نماید. همچنین Vibe Band VB10 می‌تواند اطلاعاتی نظیر آخرین اعلانات، پیام‌های رسیده و تماس‌ها را از تلفن هوشمندتان دریافت و نمایش دهد که راه ارتباطی آن با تلفن هم از طریق بلوتوث است. ضدآب بودن نیز دیگر ویژگی Vibe Band است.

خبر خوب دیگر اینکه خبری از قیمت نجومی نیست و این مچ‌بند با تمام امکانات ذکر شده و کیفیت ساخت بسیار بالا، فقط 89 دلار قیمت دارد که از ماه آوریل وارد بازارها خواهد شد.

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها