تلفن همراه هوشمند Obox W3D با امکان پخش تصاویر سه‌بعدی بدون نیاز به عینک ویژه به بازار عرضه خواهد شد ولی علاوه بر این، این دستگاه مانند یک PSP به دکمه‌های کنترلی بازی مجهز است.
کد خبر: ۷۵۶۲۴۳
تلفن همراه هوشمند سه‌بعدی و متفاوت

جام جم کلیک: در ابتدای امر ممکن است با دیدن این تلفن همراه هوشمند حس کنید که درحال مشاهده یک دستگاه PSP هستید ولی در حقیقت امکانات این دستگاه با هر دستگاهی که پیش از این عرضه شده است متفاوت خواهد بود زیرا Obox W3D نخستین تلفن همراه هوشمند تاریخ است که علاوه بر ارائه تصاویر سه‌بعدی، امکانات کنترلی بازی را نیز به‌صورت کامل برای شما فراهم خواهد ساخت.

خریداران این دستگاه برای مشاهده تصاویر سه‌بعدی آن نیازی به استفاده از عینک سه‌بعدی نخواهند داشت و علاوه بر آن نیز می‌توانند با گرفتن گوشی در وضعیت Landscape از تمامی دکمه‌های ویژه بازی که بر روی آن تعبیه شده است استفاده کنند. هنوز مشخصات فنی دقیق این دستگاه و سخت‌افزار مورد استفاده در آن به رسانه‌ها انتقال نیافته است و تنها مورد قطعی درباره Obox W3D را می‌توان وجود اندروید نسخه 4.4 یا کیت کت بر روی آن دانست.

آخرین تلاش انجام شده برای عرضه یک‌ تلفن همراه هوشمند مجهز به امکانات بازی، عرضه دستگاه سونی اکسپریا پلی توسط سونی اریکسون بود که در زمان خود با استقبال مناسبی روبرو شد و یکی از متفاوت‌ترین دستگاه‌های تاریخ تلفن‌های همراه هوشمند محسوب می‌شد ولی سونی به خاطر دلایلی که گفته می‌شودعدم ایجاد رقابت برای کنسول‌های بازی خود بوده است، تصمیم گرفت تا نسل بعدی این تلفن همراه هوشمند را تولید نکند.

تلفن همراه هوشمند Obox W3D در نمایشگاه CES امسال عرضه خواهد شد و مشخصات فنی آن به‌زودی مشخص خواهد شد و باید دید که قیمت‌گذاری این تلفن همراه تا چه‌حد می‌تواند بر روی استقبال مخاطبین از آن موثر باشد.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها