با قرار گرفتن بیش از سه شیرینی و کیک همسان در کنار یکدیگر، حذفشان کرده و امتیاز می‌گیرید.
کد خبر: ۷۵۵۰۳۴
بازی موبایل: شیرینی جور کنید و امتیاز بگیرید

جام جم کلیک: بازی‌های متنوعی در سبک جورچین معرفی کرده‌ایم که شاید برای بعضی از دوستان چندان جالب نباشد. اما حقیقت اینجاست که هر شرکت سازنده نگرش خاص خود را دارد و بازی‌اش، چه از حیث ظاهر، چه گیم پلی و... با عناوین رقبا یک سری تفاوت‌ها دارد.

بازی کوکی کراش همان گیم‌پلی را ارائه می‌دهد که از یک بازی جورچین خوب انتظار دارید. با قرار گرفتن بیش از سه شیرینی و کیک همسان در کنار یکدیگر، حذفشان کرده و امتیاز می‌گیرید.

با در کنار هم قرار دادن چهار شیرینی، یک آیتم قدرتی با توان حذف یک ردیف یا ستون، با ساختن شکل T یا L با کیک‌ها یک آیتم با توانایی حذف یک ردیف و یک ستون، و با در کنار هم قرار دادن پنج کیک آیتمی به دست می‌آورید که قادر است هر چه کیک به رنگ کیک کناری‌اش باشد را حذف کند.

بازی بسیار ساده شروع شده و آرام آرام بازیکن را با مکانیک‌هایش آشنا می‌کند. پس از این که مقتضیات بازی را کسب کردید، وارد مراحل تازه می‌شوید. مراحل بازی هم تنوع نسبتا خوبی دارند. بعضی از آن‌ها مقدار خاصی از هر رنگ کیک را تعیین می‌کنند که باید به آن تعداد کیک حذف کنید. بعضی دیگر کیک‌هایی را بالای تصویر قرار می‌دهند و باید با مهارت زیر آن‌ها را خالی کرده تا بدستشان بیاورید.

ظاهر بازی به پای عنوان دانه درشتی مثل Candy Crush نمی‌رسد. اما به نوبه‌ی خودش واقعا زیبا و دلنشین است. از طرف دگر موسیقی بازی چنان نیست که با هر سلیقه‌ای مطابق باشد. ما که همراه موسیقی خودمان بازی کردیم. شما را نمی‌دانیم!

عنوان بازی: Cookie Crush

سیستم عامل: اندروید

سازنده: Pixelementgame

سبک: جورچین

دانلود رایگان بازی Cookie Crush برای اندروید

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها