سخن گوی شرکت شیائومی خبر کپی کردن از مک‌بوک را تکذیب کرد و گفت که این لپ‌تاپ خاص شرکت شیائومی است و همچنین اشارات دیگران را در مورد این محصول به عنوان یک تقلید واقعی از مک بوک رد کرد.
کد خبر: ۷۵۴۸۹۳
شیائومی از مک‌بوک ایر تقلید نکرده است

به گزارش جام جم کلیک: دیروز در تعدادی از سایت های تکنولوژی خبری مبنی بر ساخت لپ‌تاپی کپی برابر اصل مک بوک از کمپانی شیائومی چین درج شد، که هنوز وارد بازار نشده است. آن ها می گویند که کسی واکنشی در این باره نشان نخواهد داد زیرا آن شبیه MacBook Air است. سخن گوی شرکت شیائومی این خبر را تکذیب کرد و گفت که این لپ‌تاپ خاص شرکت شیائومی می باشد و همچنین اشارات دیگران را در مورد این محصول به عنوان یک تقلید واقعی از مک بوک رد کرد.

او این گونه اظهار کرد که مک بوکی که در عکس شاهدش هستیم از سوی یک شرکت با اسم نامشخص ساخته شده و برخی از سودجویان به وسیلخ فتوشاپ لوگوی شیائومی را روی آن قرار داده اند. مشکل این نیست که شیائومی از اپل تقلید کرده است یا نه.مشکل این است در چشم رسانه های غربی کار تقلید شیائومی روایتی در مورد تعریفی از خود شرکت است.درست است که یک فتوشاپ می تواند یک لوگوی ایر یا حتی فراتر از آن را ایجاد کند اما این مسئله نیز وجود دارد که بسیاری از شرکت ها از مک بوک برای تولید محصولات خود الگو می گیرند.

کمپانی شیائومی دلیلی برای نگران شدن در مورد این که رسانه های غربی یا حتی مشتری های غربی چه چیزی در موردش فکر می کنند ندارد. اما اگر این کمپانی برای فروش محصولات بخواهد از مرزهای چین فراتر برود باید تغییراتی را در خود ایجاد کند همانطور که سامسونگ این کار را انجام داد.و به این منظور از طراحان خبره استفاده کند.

منبع: ترنجی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها