گاهی ممکن است ‌دنبال برنامه‌های جدید و مناسبی باشید و خودتان هم ندانید دقیقا چه چیزی می‌خواهید. در این شرایط نوعی تقلب کردن می‌تواند مفید باشد.
کد خبر: ۷۵۳۶۳۲
نرم‌افزار موبایل: یافتن بهترین نرم‌افزارهای آی.او.اس

نرم‌افزارهای بسیاری برای تلفن‌های همراه و بخصوص سیستم‌عامل آی.او.اس طراحی شده‌اند. همان‌طور که می‌دانید وقتی نرم‌افزاری طراحی شود و در فروشگاه محصولات اپل قرار گیرد، فقط تعریف و تمجید از آن برنامه در متن معرفی نرم‌افزار عنوان می‌شود.

گاهی ممکن است ‌دنبال برنامه‌های جدید و مناسبی باشید و خودتان هم ندانید دقیقا چه چیزی می‌خواهید. در این شرایط نوعی تقلب کردن می‌تواند مفید باشد.

نگاه کردن به فهرست برنامه‌های نصب شده در تلفن‌های همراه دوستان و آشنایانتان و مشاهده‌ برنامه‌های مورد استفاده با آنها ممکن است برنامه‌هایی را که خودتان هم ذهنیتی از آنها نداشته‌اید، به شما معرفی کند و موجب شود شما نیز آنها را روی دستگاه خود نصب کنید.

دوست دارید بدون نیاز به سرک کشیدن به گوشی دوستان و آشنایانتان به فهرستی از برنامه‌های نصب شده روی صفحات نمایش دیگر کاربران دسترسی یابید؟

نظرتان درخصوص اشتراک‌گذاری فهرست برنامه‌های نصب شده روی گوشی خودتان با دیگر کاربران چیست؟ شاید شما نیز برنامه‌ای را نصب کرده باشید که دیگران از وجود آن بی‌اطلاع باشند.

عنوان نرم‌افزار: Homescreen

سیستم‌عامل: آی.او.اس 7.1 و بالاتر

نرم‌افزار Homescreen با عملکرد بسیار ساده، اما کاربردی برای انجام این کار طراحی شده است. پس از نصب این نرم‌افزار و اتصال آن به کاربری خود در سرویس توئیتر، تصویری از فهرست برنامه‌های نصب شده روی دستگاه شما با دیگر کاربران به اشتراک گذاشته می‌شود و از لینک homescreen.is‌/‌YourTwitterName در دسترس همگان قرار می‌گیرد. توجه داشته باشید به جای عبارت YourTwitterName نام کاربری شما در سرویس توئیتر قرار می‌گیرد.

همچنین با مراجعه به سایت http://homescreen.is می‌توانید به تصاویر اشتراک‌گذاری شده از سوی دیگر کاربران دسترسی داشته باشید و با حرکت نشانگر ماوس روی آیکون هر برنامه نیز میزان محبوبیت و نصب آن برنامه از سوی کاربران برای شما به‌نمایش درمی‌آید. (لینک حساس به حروف کوچک و بزرگ)

http://goo.gl/oo0Mxf

اگر کنجکاو هستید بدانید چه برنامه‌هایی در مجموع بیشترین تعداد نصب روی دستگاه‌های مختلف را دارند می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

فهرست زیر فارغ از برنامه‌هایی است که به طور پیش‌فرض در سیستم ‌عامل آی.او.اس وجود دارد و بخوبی نشان می‌دهد بیشتر کاربران در سراسر دنیا از چه برنامه‌هایی روی تلفن هوشمند یا تبلت خود استفاده می‌کنند:

https://homescreen.is/top-apps

(ضمیمه کلیک روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها