فناوری دیجیتال

دکتر پوست در خانه

دستگاه ReSkin که یک انقلاب بزرگ در صنعت پزشکی‌ به حساب می آید به کمک بسیاری از بیمارانی که دارای مشکلات پوستی هستند خواهد شتافت.
کد خبر: ۷۵۱۶۷۰
ترمیم پوست، سریع‌تر از همیشه

جام جم کلیک: دستگاه ReSkin که یک انقلاب بزرگ در صنعت پزشکی‌ به حساب می آید به کمک بسیاری از بیمارانی که دارای مشکلات پوستی هستند خواهد شتافت. این دستگاه دیجیتال با طراحی و عملکرد خارق العاده خود قادر به تولید بافت جدید پوست در کمترین زمان ممکن بر روی بدن انسان است. از نظر شکل ظاهری این دستگاه شبیه کنسول بازی‌های XBOX است و ابعاد و اندازه‌ای نه چندان بزرگ دارد.

به گفته طراحان این دستگاه، تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه دیجیتال به گونه ای است که برای درمان سوختگی درجه ۲ ظرف مدت یک روز ساخته شده است.

در قسمت جلوی دستگاه یک لوله شبیه خودکار تعبیه شده است که مسئولیت اصلی‌ ترمیم پوست بر عهده آن است. با جدا ساختن این قلم الکتریکی‌ که شبیه به خودکارهای هوشمند است محلول داخل خودکار آماده پاشش می شود. دستگاه توسط کابل USB به کامپیوتر متصل می‌شود تا توسط برنامه مربوطه فرمول های ساخت داروی مورد نظر به دستگاه منتقل گردد و در نهایت داروی ساخته شده به داخل این خودکار دیجیتال منتقل شود.

خودکار دیجیتال دارای سه قسمت پوسته بالا و پایین ، مخزن ذخیره دارو (حامل سلول های بنیادی) و سنسورهای فشار است تا کنترل داروی خروجی‌ در هنگام درمان امکان پذیر باشد. با نگاهی به عکس های ضمیمه نحوه عملکرد دستگاه و درمان ناحیه آسیب دیده مشخص شده است.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها