تانگو نرم‌افزاری است کاملا رایگان که با استفاده از آن این امکان برای شما فراهم می‌شود تا از هر نقطه از جهان اقدام به تماس صوتی ، تصویری و متنی با بالاترین کیفیت ممکن نمایید.
کد خبر: ۷۵۱۶۴۸
نرم‌افزار موبایل: تماس رایگان با سراسر جهان به‌کمک تانگو

جام جم کلیک: این نرم‌افزار بدون هیچ محدودیتی هماهنگی کامل با تمام اتصالات از جمله WIFI،3G ،4G و ...را دارد و بر روی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها قابل نصب است.
شما برای استفاده از این نرم‌افزار تنها هزینه‌ای که می‌پردازید هزینه استفاده از اینترنت است که بسیار پایین‌تر از هزینه تماس از طریق خطوط دیگر است.

این نرم‌افزار قابلیت‌هایی از قبیل کارکرد بسیار آسان، عدم نیاز به LOGIN، ایجاد حساب کاربری در کمتر از چند ثانیه و جستجوی آسان دوستانی که از تانگو استفاده می‌کنند، ارتباط صوتی و پیامک همانند تماس و پیام تلفنی، قابلیت استفاده در اکثر تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و کامپیوترها، کیفیت فوق‌العاده صدا و تصویر در تماس‌هایی که از WIFI،3G و4G استفاده می‌کنید، امکان برقراری چت گروهی تا بیش از 50 نفر و استفاده از انیمیشن‌ها و اشکال مختلف در هنگام چت دارد.

قابل ذکر است نسخه جدید این نرم‌افزار فعلا برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است و قابلیت نصب بر روی اندروید 3.0 به بالا را دارد.

دانلود رایگان نرم‌افزار Tango 3.13.125497برای اندروید

سید احسان حسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
۰
۰
الووووووووووووووووووو
جام جم كلیك؟
خوبی؟ فقط گفتم یاد آوری كنم الان تانگو یه مدتی هست كه معروفه ها میدونی !
آپدیت باشید !!!!!!!!!!!!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها