معرفی بازی Bubble Lamp

بازی موبایل: قارچ بچینید

بازی Bubble Lamp را می‌توان به نوعی وارث سری بازی‌های Luxor دانست. اگر دوست دارید تیراندازی و دقت عمل خود را بیازمایید، این بازی را تست کنید.
کد خبر: ۷۵۰۷۳۵
بازی موبایل: قارچ بچینید

جام جم کلیک: رابط کاربری خوب، کنترل دقیق، گیم‌پلی چالشی... دیگر از یک بازی چه می‌خواهید؟ Bubble Lamp همه‌ی آن چیزی که از یک جورچین خوب انتظار دارید را به همراه دارد. وجه تمایز این بازی با نمونه‌های مشابه در این است که در Bubble Lamp می‌توانید توپ‌ها را به قسمت‌های مختلف شلیک و از منافذی رد کنید که در اکثر بازی‌ها ممکن نیست. نکته‌ی متمایز دیگر این بازی هم این است که برخلاف اکثر بازی‌های این سبکی که از شما می‌خواهند بیشترین امتیاز ممکن را کسب کرده، یا تلاش کنید تا همه‌ی توپ‌های موجود در تصویر را حذف کنید، Bubble Lamp از شما انتظار دارد که با کمترین حرکت ممکن و هر چه سریع‌تر راه را برای اصابت توپ خود به قارچی که در منتهی بالای تصویر قرار دارد باز کنید. با این کار مرحله تمام می‌شود و امتیازتان مشخص می‌گردد.

در Bubble Lamp می‌توانید توپ‌های خود را از لای منافذی رد کنید که در اکثر بازی‌ها غیر ممکن است. همین به گیم‌پلی بازی بُعد تازه‌ای بخشیده که آن را به بازی خاص خودش تبدیل می‌کند. همچنین یک آیتم قدرتی در پایین تصویر دارید که به مرور با حذف توپ‌های بالای تصویر، پر شده و اجازه‌ی استفاده می‌دهد. با ضربه زدن روی این دکمه توپی بدست می‌آورید که با پرتابش می‌توانید چندین توپ را یکجا منفجر کنید. البته در این بین خود بازی نیز بیکار ننشسته و با کارهایی مثل محو کردن توپ‌های بعدیتان پشت ابر و سخت‌تر کردن چیدمان استراتژی بازیکن، از خجالتتان در می‌آید.

عنوان بازی: Bubble Lamp

سیستم‌عامل: اندروید

سازنده: Mozgame

سبک: جورچین

دانلود رایگان بازی Bubble Lamp برای اندروید

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها