این دوربین 14 مگاپیکسلی علاوه بر گرفتن عکس و چاپ آن، با برخورداری از سیستم عامل اندروید و قابلیت اتصال به وای-فای، به کاربر امکان وبگردی و به اشتراک گذاری تصاویر را نیز می دهد.
کد خبر: ۷۵۰۲۹۹
دوربینی برای عکاسی، چاپ تصویر و به اشتراک گذاری

جام جم کلیک: با وجود اینکه تصاویر دوربین های دیجیتالی به مراتب بهتر از بسیاری از دوربین های آنالوگ قدیمی است، اما شاید هنوز مشاهده این عکس ها بر روی صفحه نمایش، نتواند جای خالی مشاهده عکس بر روی کاغذ را پر کند. به هر حال، دوربین جدید پولاروید می تواند این خاطره خوش روزهای گذشته را برایتان زنده کند.

این دوربین جدید 14 مگاپیکسلی، 544 گرم وزن داشته و البته از یک دوربین 2 مگاپیکسلی دیگر در جلو برای گرفتن عکس های سلفی نیز برخوردار است. همچنین تصاویر مد نظر با ابعاد 5.1 در 7.6 سانتیمتر بر روی کاغذ ویژه چاپ می شود.

این دوربین به جی.پی.اس، وای- فای و نیز بلوتوث مجهز است و حتی می تواند فایل های تصویری را به صورت بیسیم به چاپگری دیگر بفرستد. این دوربین به سیستم عامل اندروید مجهز بوده و کاربر می تواند با استفاده از صفحه لمسی 4.5 اینچی آن به وبگردی و یا بررسی ایمیل های خود بپردازد. همچنین این دوربین دارای حافظه 4 گیگابایت بوده که از قابلیت ارتقا تا 32 گیگابایت نیز برخوردار است.

قیمت این دوربین 299 دلار است و تا چند روز دیگر به بازارهای جهانی عرضه می شود.

صالح سپهری فر
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها