پس از مدت‌ها انتظار شرکت موزیلا سرانجام تصمیم گرفت نسخه آی.‌او.‌اس مرورگر فایرفاکس خود را به محصولات این سیستم‌عامل بیاورد.
کد خبر: ۷۴۹۱۹۴
فایرفاکس به آی‌.او.‌اس می‌آید

پس از مدت‌ها انتظار شرکت موزیلا سرانجام تصمیم گرفت نسخه آی.‌او.‌اس مرورگر فایرفاکس خود را به محصولات این سیستم‌عامل بیاورد.

با توجه به اختلافاتی که بین دو شرکت گوگل و موزیلا به وجود آمده و از طرف دیگر رقابت شدید مرورگرهای این دو شرکت به نظر می‌رسد این تصمیم موزیلا یک حرکت راهبردی برای جذب کاربران بیشتر است. لوکاس‌بلاک، مدیر توزیع شرکت موزیلا در صفحه شبکه‌اجتماعی توییترش نوشته «هر جا که کاربرانمان حضور دارند، ما نیز باید حضور داشته باشیم، پس به سیستم‌عامل آی.‌او.‌اس می‌رویم».

این در حالی است که چند سال اخیر همیشه تقاضای زیادی برای عرضه اپلیکیشن این مرورگر روی آی.‌او.‌اس شده، اما مدیران موزیلا هیچ وقت تمایل خاصی برای آمدن به محصولات اپل از خود نشان نداده بودند. دلیل اصلی موزیلا برای این تمایل نداشتن قوانین سختگیرانه اپل برای استفاده از مرورگرهای نسل سومی در محصولات این شرکت بوده‌ که تا حدود زیادی دست‌و‌پای این شرکت را می‌بندد. حال به نظر می‌رسد فایرفاکس برای این که در رقابت با کروم جانماند، چاره‌ای جز قبول قوانین اپل ندارد. همچنین از آنجا که نسخه آی.‌او.‌اس کروم بیشتر به یک فاجعه شبیه بوده تا مرورگر، فایرفاکس مجال خوبی برای خودنمایی پیدا خواهد کرد.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها