پلیس فدرال آمریکا اف بی آی به شرکت های آمریکایی هشدار داد که هکرهای ایرانی با عملیات پیچیده ای شرکت های دفاعی و انرژی آمریکایی را هدف قرار می دهند.
کد خبر: ۷۴۹۱۰۸
هکرهای ایرانی شرکت‌های دفاعی و انرژی آمریکا را هدف قرار می‌دهند

به گزارش جام جم کلیک: هشدار اف بی آی به شرکت های آمریکایی نسبت به حملات هکرهای ایرانی به بخش های دفاعی و انرژی این کشور در شرایطی است که هفته گذشته نیز یک شرکت امنیت سایبری آمریکایی نیز نسبت به حملات سایبری به زیر ساختهای حساس در سراسر جهان هشدار داده بود.این شرکت آمریکایی اعلام کرده بود که بیش از 50 قربانی حملات سایبری در سراسر جهان از جمله آمریکا را شناسایی کرده است.

اف بی آی در این گزارش به جزییات فنی بیشتری در خصوص نرم افزارها و روش های مورد استفاده هکرها در حملات سایبری اشاره کرده است. اف بی آی از شرکت های آمریکایی خواسته است که اگر احساس می کنند قربانی حملات سایبری شده اند سریعا با اف بی آی تماس بگیرند.

رئیس شرکت امنیت سایبری سیلانس آمریکا تاکید کرد که هشدار اف بی آی نشان می دهد که اقدامات هکرهای ایرانی بسیار بزرگتر و وسیعتر از گزارشی بوده که این شرکت پیش از این منتشر کرده است.

گزارش اف بی آی مدعی است که هکرهای ایرانی بیشترین حملات سایبری خود علیه تاسیسات زیرساختی و شرکت های آمریکایی را از طریق دو آدرس آی پی در ایران انجام داده اند. شرکت امنیت سایبری سیلانس اعلام کرده است که این حملات هکری با حمایت دولت ایران انجام شده ولی تهران به شدت این ادعا را تکذیب کرده است.

پنتاگون و سازمان امنیت ملی آمریکا نیز هنوز در خصوص این مساله موضع گیری نکرده اند.

منبع: تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها