این برنامه‌ها دست‌کمی از فتوشاپ ندارند

جانشینان رایگان فتوشاپ را بشناسید

وقتی درباره استفاده از نرم‌افزارهای کاربردی و بدون جایگزین شرکت ادوب صحبت می‌شود، باید به فکر دستگاهی با کارت گرافیک بالا و رم و پردازنده بسیار قوی بود.
کد خبر: ۷۴۷۶۶۰
کوچ فتوشاپ به کروم

وقتی درباره استفاده از نرم‌افزارهای کاربردی و بدون جایگزین شرکت ادوب صحبت می‌شود، باید به فکر دستگاهی با کارت گرافیک بالا و رم و پردازنده بسیار قوی بود.

همین امر باعث شده پیدا کردن یک دستگاه قوی که در هر لحظه و هر مکان، توانایی پشتیبانی از نرم‌افزاری مانند فتوشاپ را داشته باشد، برای طراحان به یک کابوس تبدیل شود. به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک همکاری مشترک گوگل و ادوب این مشکل را برای همیشه از پیش‌پای کاربران فتوشاپ بردارد، زیرا این دو شرکت قصد دارند با ارائه یک نسخه آنلاین از فتوشاپ برای مرورگر کروم، استفاده از این نرم‌افزار را در همه جا و روی هر دستگاهی امکان‌پذیر کنند.

حدود دو سال پیش کارشناسان دو شرکت، کار روی این پروژه آزمایشی با نام Photoshop Streaming را شروع کرده و اکنون به نتایج عملی و مطلوبی رسیده‌اند. کیرک گولد، سرپرست تیم مهندسی ادوب در پروژه فتوشاپ استریمینگ تخمین‌زده شش ماه دیگر این نرم‌افزار آنلاین برای استفاده نهایی آماده شود.

کاربران برای استفاده از این نرم‌افزار حتما باید یک نسخه از فتوشاپ CC 2014 را بخرند و در سرویس ابری آن حساب کاربری آنلاین بسازند تا بتوانند از نرم‌افزار آنلاین کروم استفاده کنند.

همچنین گوگل برای این‌که بتواند این نرم‌افزار را به انحصار خود درآورد، یک محدودیت دیگر هم به آن اضافه کرده و کاربران فقط توانایی ویرایش عکس‌هایی را دارند که پیش از این در سرویس ابری گوگل درایو خود بارگذاری کرده‌ باشند.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها