تفاوت آیفون لاک و آنلاک و روش آنلاک کردن آن

آیفــون‌هـای قفل شده را باز کنید

در گوشی‌های آی‌فون به‌صورت پیش فرض در هنگام دریافت یک پیامک جدید آن پیام در صفحه قفل گوشی نمایش داده می‌شود و این می‌تواند گاه خیلی خوش‌آیند نباشد و باعث از بین رفتن حریم خصوصیتان شود
کد خبر: ۷۴۵۹۲۷
عدم نمایش پیامک‌ها در صفحه قفل آی‌فون

به گزارش جام جم کلیک: در گوشی‌های آی‌فون به‌صورت پیش فرض در هنگام دریافت یک پیامک جدید آن پیام در صفحه قفل گوشی نمایش داده می‌شود و این می‌تواند گاه خیلی خوش‌آیند نباشد و باعث از بین رفتن حریم خصوصیتان شود. این ماجرا در اغلب موراد اتفاق می‌افتد و کاربران نیز چندان دل خوشی از آن ندارند و این سبب می‌شود تا در هنگام شنیدن صدای هشدار پیامک سریعا به‌ سمت گوشی حمله‌ور شوید تا فرد دیگری پیام و محتوای آن را نتواند مشاهده کند.

اما این مشکل چندان هم حل غیر قابل حل نیست و iOS به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا از بخش تنظیمات بتوانند نمایش پیام‌ها در صفحه قفل را خاموش کنند. اگر شما هم چنین مشکلی دارید آموزش ارایه شده در ادامه مقاله را مطالعه نماید.

برای این کار ابتدا وارد بخش تنظیمات (Settings) شوید.

به مرکز نوتیفیکیشن یا Notification Center بروید.

به پایین صفحه اسکرول کنید تا به بخش Include برسید. در این قسمت گزینه Messages را انتخاب نمایید.

حال به پایین صفحه اسکرول کنید تا به Show Preview برسید. اکنون با خاموش کردن این گزینه می‌توانید مانع نمایش پیامک‌ها در صفحه قفل گوشی شوید.

با روش ارایه شده می‌توانید از این پس حریم خصوص خود را حفظ کنید و مانع خوانده شدن پیامک‌هایتان توسط افراد ناشناس شوید (از این پس آی‌فون خود را روی میز رها کنید و نگرانی‌ای در خصوص پیامک‌ها نداشته باشید).

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها