بدون ابزارهای جانبی، علائم حیاتی را ردیابی کنید

خدمت جدید مایکروسافت برای دوستداران سلامتی

تابه‌حال دستگاه‌ها و ابزارهای مختلفی در زمینه کنترل سلامت و بدنسازی ساخته شده است، برخی‌ ضربان قالب را کنترل می‌کنند و برخی‌ دیگر تعداد قدم‌هایتان را می‌شمارند.
کد خبر: ۷۴۴۳۳۶
مچ‌بند هوشمند، راه رفتن شما را تصحیح می‌کند

جام جم کلیک: تابه‌حال دستگاه‌ها و ابزارهای مختلفی در زمینه کنترل سلامت و بدنسازی ساخته شده است، برخی‌ ضربان قالب را کنترل می‌کنند و برخی‌ دیگر تعداد قدم‌هایتان را می‌شمارند.

با ساخت دستگاهی جدید با نام Arki بُعد جدیدی از اندازه‌گیری‌های فعالیت‌های بدن انسان تعریف شده که روی شیوه راه رفتن فرد اعمال نظر می‌کند.

این دستگاه که یک دستبند هوشمند است با آنالیز حرکت بدن شما در حال راه رفتن، شیوه صحیح و شکل آن‌را به شما نشان می‌دهد. به عنوان مثال اگر دست شما درون جیبتان باشد و در حال راه رفتن باشید، این دستبند به شما هشدار داده و شما را دعوت به پیروی از الگوی درست (خارج کردن دست از جیب) می‌کند.

به گفته طراحان این دستبند با توجه به اینکه الگوی صحیح راه رفتن در طولانی مدت، با سلامت شخص اثر مستقیم دارد، بهترین و کم هزینه‌ترین گزینه برای جلوگیری از اثرت احتمالی‌ در آتی استفاده از این دستبند خواهد بود.

Arki با اندازه‌گیری سرعت حرکت دست، زاویه چرخش بدن نسبت به نیروی جاذبه، میزان لرزش انتقالی از پا به بدن و عواملی دیگر، بهترین الگوی راه رفتن را برای شما در نظر گرفته و اعلام می‌کند. این دستبند به تلفن همراه وصل می‌گردد و توسط نرم‌افزار مربوطه همه اطلاعات ذکر شده را به شما نشان می‌دهد.

اگر به کمر خود فشار می‌آورید و یا بر حسب عادت گردن خود را همیشه پائین نگاه می‌دارید و یا عادت نادرستی دیگری دارید، Arki سریعاً این حرکات را آنالیز کرده و به شما هشدار می‌دهد.

نرم افزار مربوطه حالات راه رفتن در روزها، هفته ها، و ماه‌های گذشته را ذخیره می‌کند و به شما نشان می‌دهد، همچنین بهترین گزینه و پیشنهادات را برای متعادل نگاه داشتن شرایط بدن شما، مطرح می‌کند.

استفاده از یک تیم‌ تراپیست و متخصصین حرفه‌ای‌ برای نوشتن این برنامه، اعتماد فرد به استفاده از این نرم‌افزار و دستبند را بیشتر کرده است.

از دیگر قابلیت‌های Arki که دستگاه‌های سنتی‌ قبلی‌ نیز آنها را شامل می‌شوند، شمارش قدم‌ها و میزان کالری صرف شده است.

این دستگاه تا ۵ روز شارژ مورد نیاز را نگاه داشته و این میزان برای استفاده یک شخص عادی کافی‌ به نظر می‌رسد. این دستبند ۹۹ دلار ارزش‌گذاری شده است و علاقمندان می‌بایست تا ماه آپریل برای تهیه آن منتظر بمانند.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها