رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی گفت: مسافرانی که قصد سفر با حمل و نقل عمومی استان دارند، می‌توانند در طول سفر از اینترنت پرسرعت رایگان بهره ببرند.
کد خبر: ۷۴۴۰۳۹
اینترنت پرسرعت رایگان در اتوبوس‌های بین شهری

به گزارش جام جم کلیک: رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی گفت: مسافرانی که قصد سفر با حمل و نقل عمومی استان دارند، می‌توانند در طول سفر از اینترنت پرسرعت رایگان بهره ببرند.

امیر عشقی گفت: این امکان در حال حاضر با راه اندازی اینترنت پرسرعت در اتوبوس‌های بین شهری پنج شرکت مسافربری در آذربایجان غربی ایجاد شده و درصدد هستیم در آینده، تعداد اتوبوس‌های ارائه‌کننده این خدمت را افزایش دهیم.

وی اضافه کرد: ارتقای کیفیت خدمات در حوزه حمل و نقل عمومی و ایجاد جاذبه‌های بیشتر سفر برای مردم در این نوع حمل و نقل در راستای جایگزین کردن آن به جای استفاده از خودروهای شخصی از جمله اهداف اجرای این طرح بوده است.

وی اظهار کرد: استفاده از اینترنت پرسرعت در دنیای امروز به امری لازم تبدیل شده و بسیاری از اماکن عمومی این خدمت را ارائه می‌کنند و ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان غربی نیز در استفاده از این توان، جدیت دارد.

رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک، تعداد بیشتری از شرکت‌های مسافربری استان با فراهم کردن مقدمات لازم، ارائه اینترنت پرسرعت را در دستور کار خود قرار دهند.

حمل و نقل عمومی آذربایجان غربی یکی از بخش‌های موفق استان و کشور در حوزه ارائه خدمات است و علاوه بر ارائه خدمات ویژه در آن‌ها، بسیاری از اتوبوس‌های درون و برون استانی آذربایجان غربی به صورت VIP هستند.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها