سامسونگ رسما نشان داد که گلکسی اس 6 خم شدنی نیست

گلکسی اس 6 خم نخواهد شد

کاربران گوشی‌های آی‌فون 6 و آی‌فون 6 پلاس از یک مشکل جدید در تلفن‌هایشان خبر داده‌اند! به گفته‌ی آن‌ها، صفحه نمایشگر تلفن هوشمندشان به سادگی خش برمی‌دارد و اصلا مانند آی‌فون‌های قبلی در مقابل خط و خش مقاومت ندارد.
کد خبر: ۷۴۳۳۳۳
مشکل جدیدی در آیفون 6 گزارش شد

به گزارش جام جم کلیک: این خبر از جایی آغاز شد که یک نفر چنین مشکلی را در انجمن پشتیبانی اپل مطرح کرد و بعد از وی، حدود 626 نفر تاکنون این موضوع را تایید کرده‌اند که تلفن هوشمند آن‌ها نیز با این مشکل مواجه شده. حتی برخی از آن‌ها گفته‌اند که تنها پس از یک هفته استفاده معمولی از تلفن هوشمند خود با این مشکل روبرو شده‌اند که برای کمپانی مغرور اپل اصلا خبر خوشایندی نیست.

قبل از رونمایی از آی‌فون‌های جدید، شایعه شده بود که اپل قصد دارد از یاقوت کبود در صفحه نمایش آیفون‌های 6 و 6 پلاس استفاده کند، اما ظاهرا این مورد عملی نشده و اپل از یک شیشه معمولی ( که در مقابل گوریلا گلس که در تلفن‌های هوشمند پرچمدار سایر کمپانی‌ها استفاده می‌شود، مقاومت کمتری دارد) برای آی‌فون 6 و 6 پلاس استفاده کرده است، چرا که یاقوت کبود به عنوان دومین ماده سخت شناخته شده در دنیا، به این سادگی‌ها خش برنمی‌دارد.

یکی دیگر از دلایل این مشکل، به طراحی جدید اپل که در آی‌فون 6 از آن استفاده کرده است، باز می‌گردد. اپل همچنین با حذف کردن لبه‌های محافظ کنار نمایشگر باعث شده تا سطح شیشه در معرض خطر بیشتری قرار بگیرد.

اپل اعلام کرده کسانی که با این مشکل مواجه شده‌اند، می‌توانند به اپل استور رفته و صفحه نمایش تلفن خود را عوض کنند. البته اپل هنوز دلیل این مشکل را به صورت قطعی اعلام نکرده است.

از زمان رونمایی آی‌فون 6 و 6 پلاس، هر مدت یک‌بار از گوشه و کنار، خبرهایی به گوش می‌رسد که تلفن‌های جدید اپل دارای مشکلاتی هستند، حتی خبر خم شدن آی‌فون 6 پلاس باعث شد، اپل مورد تمسخر کمپانی‌های دیگر قرار گیرد.

حال با وجود گزارش شدن این چنین مشکلاتی و عدم وجود سرویسی مطمئن در کشور برای گارانتی کردن و تعمییرات آی‌فون، آیا خریدن گوشی‌های آی‌فون 6 و 6 پلاس در کشور ما، می‌تواند خرید مطمئنی باشد؟

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
۰
۰
سلام
آدم وقتی یك خبر را می خواند نباید سه چهارتا كلیك كند تا بهش برسد!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها