بدون شک زمانی که شما با اسمارت فون‌تان در یک موتور جستجو، وب‌سایت‌ها یا مطالبی را دنبال می‌کنید، استفاده از سایت‌هایی که برای موبایل یک نسخه جداگانه دارند بسیار راحت‌تر خواهد بود. زیرا اگر سایتی چنین ویژگی‌ای را نداشته باشد، باعث می‌شود شما برای خواندن یک پاراگراف چندین بار به سمت چپ و راست اسکرول کنید.
کد خبر: ۷۴۱۵۶۸
سایت‌هایی که نسخه موبایلی دارند در نتایج گوگل برچسب ویژه‌ای خواهند خورد!

به گزارش جام جم کلیک به نقل از آی‌تی رسان: سایت‌هایی که نسخه موبایلی دارند به این معنی است که اگر با کامپیوتر به آن‌ها وارد شوید، شکل و شمایلی متفاوت‌تر از آنچه دارند در هنگام ورود با موبایل می‌بینید. گوگل تا چند هفته دیگر برچسبی را در کنار نتایج جستجو‌های خود قرار خواهد داد تا کاربر این نوع سایت‌ها را پیش از ورود به آن‌ها شناسایی کند. این امر باعث می‌شود تا مطالبی که استفاده از آن‌ها در موبایل دشوار است، چندان مورد توجه کاربر قرار نگیرد و وی به مطالب متناسب با دستگاه خود سوق پیدا کند. اما بعد از چند هفته که گوگل این ویژگی را راه‌اندازی کرد، چگونه باید از آن مطلع شویم؟ بعد از زمان فعال سازی، اگر مطالبی را در گوگل جستجو کنید، گوگل خود در کنار برخی از آن‌ها که نسخه موبایلی دارند برچسب mobile friendly را همانند تصویر زیر قرار خواهد داد.

اما اگر وب‌سایت شما چنین ویژگی‌ای ندارد، بهتر است هرچه سریع‌تر نسخه موبایلی را نیز به آن اضافه کنید زیرا از این پس این امر می‌تواند بازدید خوبی برای وب‌سایت شما ایجاد کند.

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها